Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia alle jentene!

Hvordan konfronterer man en kjæreste som skriver usant om hva man har gjort på et forum på nettet? Jeg stalker han ikke, men husket vagt brukernavnet hans på et forum jeg tilfeldigvis var innom. Da så jeg at han hadde kommentert private saker på en måte som ikke var sant ble jeg sur. Det var ikke noe kjempeviktig, men det var nå en gang ikke sant. Alle juger på nettet og alle vet det er nettvettregel nr 1 kanskje? Men det er vel ikke alt man skal lyve om. Kjæresten blant annet, selv om det egentlig er bagateller i denne saken.

Vi har lovd hverandre å ligge unna hverandres steder på internet, derfor er det litt vanskelig å ta det opp direkte siden jeg ikke er noen spion.

Skal jeg:

Bare overse det og leve med det?

Skrive et innlegg der anonymt så han skjønner at jeg kan ha sett det?

Registrere meg på kvinneguiden også? :-)

Ragnhild

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Hva meeeeed å si det rett til han? Trenger ikke angripe han, men spørre hvorfor han skriver det han skriver på den måten han skriver det på?

Skrevet

eller spørre han hvordan han tolket den situasjonen (som er beskrevet) Vi tolker jo forskjellig alle sammen.

Bare si "du jeg har tenkt litt- husker du **** - hvordan tok du det egentlig eller hvordan tenker du om det nå?"

Gjest StockDama
Skrevet

ok, stryk mitt innlegg, liker ceca sitt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...