Gå til innhold

Spile i vaske/tørkemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en kombimaskin som kjæresten min så fint skulle vaske klær i igår. For å gjøre en lang historie kort, han vasket en bh inni der, spila satte seg fast inn i en av hullene inni der og nå står vi her da.

Er det noe vi kan gjøre selv, eller er det rørlegger/eller hva som fikser sånt neste? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det problemet der. Vi fikk en vi kjenner til å hjelpe oss. Han er ikke rørlegger e.l., men litt nevenyttig. Måtte åpne opp vaskemaskinen bak (skru av en plate) så det var litt av et styr...

Skrevet

Du kan prøve å vri trommelen rundt manuelt...det har jeg gjort med suksess..mener man skal vri "feil" vei....

Skrevet
Du kan prøve å vri trommelen rundt manuelt...det har jeg gjort med suksess..mener man skal vri "feil" vei....

Hva skjer da? Hehe..tør ikke prøve meg ut på ting uten å vite hva som skjer? Løsner ikke helt trommelen da?

Skrevet

Bruk vaskeposer til BH-er neste gang så slipper du det problemet :)

Gjest Tweek
Skrevet

Det var vel at kjæresten glemte det eller noe.. Selv bruker jeg aldri sånn pose og har aldri skjedd noenting

Skrevet
Bruk vaskeposer til BH-er neste gang så slipper du det problemet :)

Jeg bruker alltid vaskeposer til BH-er, men sambo gjorde et tappert forsøk i å vaske bh'en min og glemte vaskepose. Sånt kan skje. :)

Imorgen går jeg løs på vaskemaskinen, skal prøve å skru opp bak. Ringte til der jeg kjøpte den og ble anbefalt og prøve det før jeg tok det steget med å få hjelp av en proff.

Skrevet
Jeg bruker alltid vaskeposer til BH-er, men sambo gjorde et tappert forsøk i å vaske bh'en min og glemte vaskepose. Sånt kan skje. :)

Imorgen går jeg løs på vaskemaskinen, skal prøve å skru opp bak. Ringte til der jeg kjøpte den og ble anbefalt og prøve det før jeg tok det steget med å få hjelp av en proff.

Tanken var ihvertfall god :)

Tipper du får den ut selv, jeg har hatt spiler jeg har klart å hente frem fra innsiden i trommelen.

Gjest Gjest_marion_*
Skrevet

Det samme har hendt her i huset også. Vi åpnet vaskemaskinen bak, men vi kom ikke til trommelen fordet. Til slutt åpnet vi pumpehuset (det skal jo rengjøres noen ganger i året uansett) og hentet ut biter av BH-bøylen som satt fast innenfor filteret.

Husk å ta ut strømmen og slå av vanntilførselen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...