Devana Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Vi har en kombimaskin som kjæresten min så fint skulle vaske klær i igår. For å gjøre en lang historie kort, han vasket en bh inni der, spila satte seg fast inn i en av hullene inni der og nå står vi her da. Er det noe vi kan gjøre selv, eller er det rørlegger/eller hva som fikser sånt neste?
~Minni~ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Kjenner til det problemet der. Vi fikk en vi kjenner til å hjelpe oss. Han er ikke rørlegger e.l., men litt nevenyttig. Måtte åpne opp vaskemaskinen bak (skru av en plate) så det var litt av et styr...
Daiquiry Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Du kan prøve å vri trommelen rundt manuelt...det har jeg gjort med suksess..mener man skal vri "feil" vei....
Devana Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Du kan prøve å vri trommelen rundt manuelt...det har jeg gjort med suksess..mener man skal vri "feil" vei.... Hva skjer da? Hehe..tør ikke prøve meg ut på ting uten å vite hva som skjer? Løsner ikke helt trommelen da?
Nemesis Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Bruk vaskeposer til BH-er neste gang så slipper du det problemet
Gjest Tweek Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Det var vel at kjæresten glemte det eller noe.. Selv bruker jeg aldri sånn pose og har aldri skjedd noenting
Devana Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Bruk vaskeposer til BH-er neste gang så slipper du det problemet Jeg bruker alltid vaskeposer til BH-er, men sambo gjorde et tappert forsøk i å vaske bh'en min og glemte vaskepose. Sånt kan skje. Imorgen går jeg løs på vaskemaskinen, skal prøve å skru opp bak. Ringte til der jeg kjøpte den og ble anbefalt og prøve det før jeg tok det steget med å få hjelp av en proff.
kamela Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bruker alltid vaskeposer til BH-er, men sambo gjorde et tappert forsøk i å vaske bh'en min og glemte vaskepose. Sånt kan skje. Imorgen går jeg løs på vaskemaskinen, skal prøve å skru opp bak. Ringte til der jeg kjøpte den og ble anbefalt og prøve det før jeg tok det steget med å få hjelp av en proff. Tanken var ihvertfall god Tipper du får den ut selv, jeg har hatt spiler jeg har klart å hente frem fra innsiden i trommelen.
Gjest Gjest_marion_* Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Det samme har hendt her i huset også. Vi åpnet vaskemaskinen bak, men vi kom ikke til trommelen fordet. Til slutt åpnet vi pumpehuset (det skal jo rengjøres noen ganger i året uansett) og hentet ut biter av BH-bøylen som satt fast innenfor filteret. Husk å ta ut strømmen og slå av vanntilførselen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå