Gjest vimselot Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Brutalt ærlig, sier du at du har herpes, hiv eller at du er nervrotisk? Eller alt? Jeg har ikke kjønnsykdommer, jo herpes har jeg vel, av og til, men ellers er jeg ærlig. Jeg sier også at jeg er nevrotikra. Det tenner visst menn. ??? Jeg ser ikke ut som en nervøs dame, jeg er bare, og jeg sier nesten ingtenting før etter date nr 2. Hvor lenge kan man overleve uten sex???? Min grense er snart nådd. (nesten...) Fy fan.
Gjest vimselot Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Nettopp. Det finnes vel en oppskrift... har pratet med en venn nå,. som vil mer en jeg. ..obs nå ringte han, og var rasende på meg. (for å gjøre en lang history kort, glem det) Han kjenner meg og vil mer, og jeg sier at jeg ikke vil. HaN kjenner meg og vet at jeg er kåt nå, siden jeg ikke har hatt sex på lenge. Skitne mann, bruke det mot meg, er jeg dum? Gråter, er aldri sjalu, nesten, men har valgt å være singel. Jadda, dette burde vært i dagboka, men han som ringte nå, vet at jeg ...ikke er interessert (ikke, da blir jeg drept) Det kan væra det samma. Dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå