lillesky Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/mobil_kompis/ Er det sånn at alle som har Tele2-ab. får Tele2 Kompis gratis, uten å gjøre noe? :klø: Og en annen ting, Tele2 Familie. Ringer jeg automatisk gratis fra Tele2-mobilen til Tele2-hjemmetelefonen og omvendt? :klø:
moka Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/mobil_kompis/ Er det sånn at alle som har Tele2-ab. får Tele2 Kompis gratis, uten å gjøre noe? :klø: Og en annen ting, Tele2 Familie. Ringer jeg automatisk gratis fra Tele2-mobilen til Tele2-hjemmetelefonen og omvendt? :klø: tele 2 kompis er et eget abonnement. med tele 2 familie ringer du gratis fra mobil til fasttlf. det står på sidene deres.
lillesky Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ikke sikker på hva slags ab. jeg har, men jeg betaler 0 kr./mnd. Kan man ha både kompis og familie tro? :klø:
lillesky Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Men måtte du bestille, eller kom det automatisk? Kanskje jeg skulle tatt en telefon til Tele2 istedenfor å mase hull i hodet på dere.
Gjest Jarry Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Først endra me abbonementet vårt på nettet frå tele2 champion til tele2 familie. Etter ca. 3-4 veker so gjekk me inn på nettet igjen og so bestillte me tele2 kompis i tillegg. Fekk beskjed då me bestilte tele2 kompis om at me kom til å få nye simkort, men eg trur ikkje me får det. Har ikkje sett noke til dei enno. Men dagen etterpå fekk me kvar vår sms om at no var tele2 kompis aktivisert. Berre å spørre, eg svarar so godt eg kan Du, koster det noe penger i månden å ha tele 2 kompis , eller er det kontantkort på en måte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå