Gå til innhold

Arkana!

Fremhevede innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Håper dere får en kjempefin dag i morgen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som kone :)

Skrevet

Tusen takk igjen!

Det var en aldeles nydelig dag, og til og med værgudene var på vår side og gav oss sol og varme. :)

Seremonien var kort, men veldig fin. Middagen smakte aldeles nydelig og vi hadde det riktig hyggelig hjemme hos oss etterpå. Mamma hadde en rørende tale, og til og med mannen min hadde planlagt et par velvalgte ord. Og til tross for at vi egentlig ikke skulle gi hverandre morgengave fikk jeg et nydelig armbåndsur i gull som min manns mormor fikk i morgengave da hun giftet seg for over 70 år siden. Jeg elsket å gå i den vakre kjolen min hele dagen, og han var fantastisk kjekk i sin nye dress. Og familiene våre, som aldri har truffet hverandre før, trivdes godt sammen. Det var rett og slett perfekt.

Nå skal vi kose oss med dem resten av uken, før vi tiiiidlig mandag morgen reiser til Paris på bryllupsreise. :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye, Arkana!!! :klem:

Har du ikke dagbok lenger?

Skrevet
Har du ikke dagbok lenger?

Nei, den er der fremdeles, men jeg har fått den stengt. Så får vi se om jeg åpner den igjen eller starter en ny. Følte ikke for å skrive mer i den akkurat nå. :)

Skrevet

Gratulerer som kone.

Kos dere i Paris

Skrevet

Gratulerer så mye og god tur til Paris! :)

Skrevet

Gratulerer som kone! Høres ut som om dere hadde en fantastisk dag! Kos dere masse i paris!!

Skrevet

Gratulerer! Dere har vel super mat og deilige kaker, kan jeg tenke meg! :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått bryllup, Arkana. :blomst:

Håper dere koser dere i Paris. :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye Arkana! :)

Skrevet

Da var vi vel hjemme. Det var noen våte og kalde dager (i allefall halvparten av dem), men vi har kost oss skikkelig, sett mye og spist god mat. Men det er deilig å være hjemme også! :)

Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Gratulerer! :hjerte:

Endret av Peachbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...