Gå til innhold

Arkana!

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

med bryllupsdagen på torsdag! Håper dere får en fantastisk dag,og at været står dere bi!Nyt dagen! :hjerte::bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. :) Krysser fingrene for været, det er det eneste jeg ikke har kontroll over. ;) Værmeldingen har vært litt fram og tilbake, men så lenge det ikke regner slik det gjorde det i går skal jeg være fornøyd. Gleder meg! :hjerte:

Skrevet

Nå er jeg glad for at jeg tok en tur inn her, for dette visste jeg ikke (har jo hørt om planene i noen år, men husket ikke når det skulle skje) Så fantastisk!!! :) Lykke til på torsdag, Arkana! :klem:

Skrevet (endret)

LYKKE TIL!

Det blir nok en strålende dag, uansett hvordan været blir. :):smilyblomst:

Endret av bada
Skrevet (endret)

Jeg håper også at du får en fin dag, med fantastisk mat! Forbinder deg sånn med god mat jeg ;)

Edit: Du har vel sikkert skrevet det et sted uten at jeg har fått det med meg, men hva står på menyen?

Endret av teklype
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper dere får en fantastisk dag! :)

Skrevet
Du har vel sikkert skrevet det et sted uten at jeg har fått det med meg, men hva står på menyen?

Asparges med hollandaise til forrett. Vårkylling med sautert spisskål, morkel og rieslingkrem til hovedrett. Sjokoladefondant med rips-crème fraîche til dessert. Håper det smaker godt. :)

Skrevet

Lykke, lykke til :)

Skrevet
Asparges med hollandaise til forrett. Vårkylling med sautert spisskål, morkel og rieslingkrem til hovedrett. Sjokoladefondant med rips-crème fraîche til dessert. Håper det smaker godt. :)

Det høres fantastisk ut! :)

Skrevet

Massevis av lykkeønsker!

Skrevet

Masse lykke til.

Hvilken resteurant endte dere på?

Skrevet

Sender mange lykkeønskninger til dere, håper dere får en flott dag!

:)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk. Så hyggelig at dere tenker på meg. :blomst:

Skrevet

Lykke til, Arkana. Håper dere får en uforglemmelig dag. :)

Skrevet

Håper dere får en fantastisk dag!!

Piglet

Skrevet

Lykke til, håper dere får en flott dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...