Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu er så søt, så søt. Jeg vet hun liker damer, for det fortalte hun meg i lunsjpausen forrige uke. Men jeg er jo gift (med en mann) og det er kanskje ikke særlig lurt av meg å rote meg bort i fristelser...

Og nå så begynner jeg å føle at blikkene våre møtes litt for ofte. Vi prater, ler og går godt overens. Fniser, det er det vi gjør. Og hu er så forbaskade søt ei jente!! Jeg burde slutte mens leken er god, ikke sant? Bare holde det innen "fantasi-verdenen"..

men jeg har SÅÅÅ lyst på henne!!

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Da får du bare tenke over hva som er viktigst...den du er sammen med nå, eller den nye.

Skrevet
Da får du bare tenke over hva som er viktigst...den du er sammen med nå, eller den nye.

Føler ikke så mye for mannen min. Men føler meg bundet til familielivet (kjernefamilien), så er redd for å bryte ut av det "trygge".

Skrevet
Kanskje mannen synes det er greit?

Nei, han er skeptisk. Tror jeg. Han vil iallefall ikke at jeg prater med denne lesbiske jenta. Mannen min vet at jeg har en fantasi om jentesex og når jeg fortalte ham at en av mine kollegaer var lesbisk, så har han bare murret senere når jeg har fortalt om henne. Jeg tror han er redd jeg bryter ut av forholdet. Jeg tror han har skjønt mere enn jeg har sagt, når det gjelder jentetrangen min...

Gjest Gjest
Skrevet

Samme regler gjelder her som for ellers når man er i et forhold. Så lenge mannen din ikke syns det er greit at du er med andre så avslutter du et forhold først før du innleder noe nytt.

Det er ikke greit å være utro bare fordi det er med en av samme kjønn.

Gjest lillebøll
Skrevet (endret)

Men vil du ha henne seksuelt eller er du forelska?

Du trenger jo ikke være redd for å bryte ut av familien med mannen din om du er forelsket i jenta og hun tilbake, da lager jo dere en ny familie.

Men å knulle for å knulle burde du holde deg for god til. Mannen din fortjener ikke at du tusker bak ryggen hans.

Angret ikke på at jeg valgte bort A4, med det jeg har nå.

Endret av lillebøll
Skrevet
Samme regler gjelder her som for ellers når man er i et forhold. Så lenge mannen din ikke syns det er greit at du er med andre så avslutter du et forhold først før du innleder noe nytt.

Det er ikke greit å være utro bare fordi det er med en av samme kjønn.

Ja, så sant, så sant. Jeg må skjerpe meg. Herlighet, jeg kan ikke flørte mere. Hun tolker jo signalene mine dit at hun kanskje får forventninger om et eller annet. Og jeg kan jo ikke gå lengre.

Skrevet
Men vil du ha henne seksuelt eller er du forelska?

Du trenger jo ikke være redd for å bryte ut av familien med mannen din om du er forelsket i jenta og hun tilbake, da lager jo dere en ny familie.

Men å knulle for å knulle burde du holde deg for god til. Mannen din fortjener ikke at du tusker bak ryggen hans.

Angret ikke på at jeg valgte bort A4, men det jeg har nå.

Jeg er forelska!! Og lysten på henne! :rødme:

Hun er en herlig jente altså.

Men jo, jeg er redd. Fra å ikke lenger ha det "trygge" rundt meg. Og hva folk vil si. Og hvordan ungene vil ta det med årene. Jeg bør vel innfinne meg i min plass i hjemmet som husmor og mor - men ikke som aktiv kone i senga. Det blir for vanskelig.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke være aktiv kone i senga? Det er vel bare bra å være det?

Gjest lillebøll
Skrevet
Jeg er forelska!! Og lysten på henne! :rødme:

Hun er en herlig jente altså.

Men jo, jeg er redd. Fra å ikke lenger ha det "trygge" rundt meg. Og hva folk vil si. Og hvordan ungene vil ta det med årene. Jeg bør vel innfinne meg i min plass i hjemmet som husmor og mor - men ikke som aktiv kone i senga. Det blir for vanskelig.

Du angrer mer på at du blir enn at du går ;)

Men si ifra vis du trenger litt førstehåndskunnskap :)

Skrevet
Du angrer mer på at du blir enn at du går ;)

Men si ifra vis du trenger litt førstehåndskunnskap :)

Tror du? Jeg blir kanskje bitter. Føle meg fanget. Men jeg har jo selv tatt valget, så jeg vet sannlig ikke om bitterheten kan spise meg opp da.

Herlighet, hva roter jeg meg oppi.

Jeg tror ikke jeg er bifil engang. Jeg tror rett og slett at det er lesbisk jeg er.

Skrevet
Hvorfor kan du ikke være aktiv kone i senga? Det er vel bare bra å være det?

Det er bare pes.

Gjest lillebøll
Skrevet
Tror du? Jeg blir kanskje bitter. Føle meg fanget. Men jeg har jo selv tatt valget, så jeg vet sannlig ikke om bitterheten kan spise meg opp da.

Herlighet, hva roter jeg meg oppi.

Jeg tror ikke jeg er bifil engang. Jeg tror rett og slett at det er lesbisk jeg er.

Men fortjener mannen din en bitter kone? Han fortjener jo noen som har lyst på han, som synes han er ok og som mener han er alt de vil ha.

Skrevet
Men fortjener mannen din en bitter kone? Han fortjener jo noen som har lyst på han, som synes han er ok og som mener han er alt de vil ha.

Hmm. Må tenke litt. Store tanker.

Men han krever ikke så mye mannen min. Han er litt stagnert og fanget i hverdagsmodus. Jeg tror ikke han savner noe. Så langt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss,det var lettvint. Ikke rart det er mye skilsmisser nå for tiden.

:sprettoy:

Gjest StockDama
Skrevet

Gjest:

Om dama finner ut at hun er lesbisk, er vel det egentlig den eneste løsninga...

Skrevet

Du får finne ut om du er forelset i forelskelsen eller ikke først.

For det er lett når man lever i et "kjedelig samliv" og plutselig er det en som vier en mere oppmerksomhet.

Om du så er lesbisk så spørs det vel om du vil klare å leve i ekteskapet så lenge til.

Vit hvor grensen går, og pass på så du ikke sårer mannen din.

Skrevet
SITER(lillebøll @ 25.06.2007 (19:32) )

Hmm. Må tenke litt. Store tanker.

Men han krever ikke så mye mannen min. Han er litt stagnert og fanget i hverdagsmodus. Jeg tror ikke han savner noe. Så langt.

Alle forhold går opp og ned. Og det samme med det å ha lyst på han, og at han er alt man vil ha. Hverdagen er det mest av og kommer i alle forhold etterhver når forelskelen har lagt seg. Klart han vil merke/merker at noe er galt. Er vel derfor han er grinete når hun snakker om jenta på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...