Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg merker jeg kvier meg veldig for å ta opp dette temeat. Dette fordi det er bare aktuelt at jeg flytter inn til kjæresten (begge har barn) pga plassen. Vi har vært sammen i kanskje 1 1/2 år, og han pusser opp til at han skal nå leie ut deler av huset en periode sier han. Er dette noe en "pleier" å snakke om lenge før en faktisk flytter sammen, tenker da på at en sier en har lyst til det på sikt f.eks. eller bare at en har lyst å gjøre det der og da.... hmmm ????
Gjest StockDama Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 De fleste tar det vel opp en liten stund før, så begge parter kan bli vandt med tanken. Selv skulle jeg bare på besøk hos typen et par dager og jeg ble værende... så det varierer vel litt.
MsRP Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Tror også det er vanlig å snakke om det, men jeg skulle også bare på besøk... Han sa at jeg kunne jo bli en natt til? Og en til? Og en til? ... Jeg ble alle nettene helt til vi kjøpte oss hus sammen, jeg.
wondergirl Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vi flyttet sammen etter å ha møtt hverandre tre ganger, vi! Dette ville jeg sett på som rimelig hodeløst før, men det var bare så riktig. Og det går bra!
Ulva Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Me hadde vel vert sammen i 2 mnd når eg fant ut eg ville begynne på skole i hans by nå til høsten for å bo nermere han. Da blei han kjempe glad og sa han skulle finne ein koselig plass der vi to kunne bo, som sagt så gjort og i august flytte vi sammen, har vert 4 laaaange mnd å vente og av den grunn har det blitt mye snakking Synst du bør ta opp tankene dine om å flytte sammen med kjæresten, kansje han går å tenker på det sammen men ikkje tør å spørre??
Gjest Cienna Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Hmm...det varierer vel en del...har vært sammen med typen i knappe 4 mnd, og han flytter inn nå til høsten. Men han har vel egentlig bodd her siden 4.daten...så at vi blir samboere blir ikke store overgangen.....
Frk Johansen Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Vi hadde vært sammen et par mnd da vi begynte å snakke om at om et halvt års tid er det kanskje på tide at vi finner noe nytt sammen. Vi har begge barn fra før og ville starte på nytt med noe vi eide like mye. Det gikk ikke mer enn 3 mnd så hadde vi kjøpt hus og flyttet litt etterpå. Dette er snart to år siden og ser ut til å gå bra. Synes dere har vært lenge sammen uten å ta opp temaet. Hvorfor skal han leie ut deler av huset sitt? Er det plass til deg og dine barn da?
gompen Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Vi flyttet sammen etter ca 1år. Vi hadde snakket om at vi ville flytte sammen når det føltes riktig. Det tok vi opp tidlig i forholdet. Ble slitsomt å bo litt her og litt der, med barn og hele pakka, så det var godt å flytte sammen, og det har gått veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Trådstarter her Det er plass til både meg og barn. Han har ikke tenkt å ha lang oppsigelse i leiekontrakten. Av ymse årsaker, som ikke er hans skyld så har vi kommet "sent i gang med forholdet". Noe som er merkelig, er at han hele tiden vil ha min mening om alt han pusser opp. Gjør ikke det og det før jeg er enig, og ihvertfall ikke noe jeg syntes er mindre pent. Jeg er så feig som ikke tørr ta det opp. Både fordi signaler om at han skal leie ut en periode, gir tydelige signar i mine øyne. Har jo ikke lyst å puche på heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå