Gå til innhold

København - Absalon hotel

Chiquita

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på Absalon Hotel i København???

Skal dit på studetur til våren, og lurer på om noen har noen erfaringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.... etter en kjapp sjekk ser jeg jo at den ligger mot Istedgate, så det kommer vel litt an på hva det er du skal studere mens du er i Køben, da. Dersom det er det mer... ehem... tvilsomme nattelivet du skal studere, er du vel midt i smørøyet, for å si det slik. :ler:

Kjenner ellers ikke hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Hehe, du får sagt det du..... :wink:

Vel, jeg tenkte litt mer på standard og sånnt jeg da....

Men det ligger veldig sentralt, gjør det ikke det da????

Arnie:

Jeg kan "betrygge" deg med, at alt vi skal "studere" må vi reise med buss for å komme til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er bra sentralt. Kort vei til både Rådhusplassen, Strøget, Tivoli... og "etc" :wink:. Men vær forberedt på bråk fra gata i dette strøket.

Og det er etter min smak litt for nært jernbanestasjonen. Jeg bodde to kvartaler unna en gang, rett ved jernbanestasjonen, i en bygning som ristet hver gang et tog passerte under bakken, og det gjorde de hele natta. På møtet dagen etter var jeg ikke akkuratt strålende opplagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ja, der har jeg bodd. Litt slitt, men ok/greit nok. Som andre påpeker, er ikke strøket "det beste", men det er veldig sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte bare jeg skulle si at Istegade ikke er så belastet som det har vært, så det er ikke noe å bekymre seg om. Men det kan være smart å gå et par stykker sammen om kvelden/natten. Ellers er det sentralt og greit, rett rundt hjørnet til Rådhusplassen og Strøget.

Hygg deg i København!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Absalon er enkelt og greit.

Frokosten er god, madrassene er gode (og knirker ikke ved rytmisk aktivitet :oops: :ler: ), men det rommet vi bodde på hadde "utsikt" til en bråkete bakgård og en gyyyyyyyyyyyyyselig lyyyyyyyyyysegrønn farge på veggene.

Ellers; sentralt og praktisk, og ikke plagsomme tog. KOS DEG! Subsidiært; ha en lærerik tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...