Gjest v75 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er tiltrukket av en av mine mannlige underordnede ! Når jeg skal prate med ham eller gi ham instrukser låser det seg fullstendig for meg og jeg blir skikkelig fjern , dette er et STORT problem , siden jeg jobber i et yrke hvor nøyaktig og god kommunikasjon er forskjellen mellom suksess og fiasko . Jeg vet jo at mange menn i samme situasjon som meg , og som er tiltrukket av en annen kvinne ville utnyttet sin overordnede posisjon , men jeg syntes det blir helt feil siden man kan stille den andre personen i en uhyre kinkig posisjon . Har mest lyst til å prøve å få skiftet ut fyren , men han er uheldigvis veldig dyktig og det ville sannsynligvis vært et tap for teamet . hjææææælp!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Kan du ikke bare nyte det? Folk er så opptatt av karriere og jobb at en liten flik av forelskelse gjør at folk får panikk og frykter jobben tvert... Unnskyld meg men jeg synes du har en tåpelig problemstilling..
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 jo , kan jo nyte det , men jeg må kunne kommunisere med den fyren 100 % , og det får jeg jo ikke til slik ting er nå .......
Gjest Silmarill Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Du er vel forelsket i han da! Om du ikke har kjæreste og han er fri så er vel ikke dette noe stort problem?
LilleLy Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hvor gammel er du egentlig? sjelden bra å involvere seg med underordnede... men sånt kan selvsagt skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå