Rosenrød Skrevet 17. juli 2007 #61 Del Skrevet 17. juli 2007 Var Sadie med ham i fantasysuiten?? Hvordan gikk det med moralen hennes, hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2007 #62 Del Skrevet 17. juli 2007 Var Sadie med ham i fantasysuiten?? Hvordan gikk det med moralen hennes, hehe? Hun ble til slutt med, ja. Tenker det gikk bare fint med moralen. Man MÅ jo ikke gjøre noe uten klær selv om man deler leilighet for en natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juli 2007 #63 Del Skrevet 17. juli 2007 Hun ble til slutt med, ja. Tenker det gikk bare fint med moralen. Man MÅ jo ikke gjøre noe uten klær selv om man deler leilighet for en natt... HÆÆÆ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #64 Del Skrevet 17. juli 2007 HÆÆÆ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juli 2007 #65 Del Skrevet 17. juli 2007 men det er jo heller ingen sykebil det er snakk om.. Det klippet hvor jentene løper mot "sykebilen" er jo etter dobbeldaten hvor hun bortskjemte "prinsessa" ikke får rose og må dra hjem. Bilen jentene løper mot er den som skal frakte vekk bagasjen til den av jentene som ikke fikk rose...Det er jo vist i en tidligere episode. ! :-) Det samme kom jeg til etter å ha grublet over dette med sykebil, det er jo ingen sykebil - de bare vil ha oss til å tro at det er mye mer dramatisk enn det er. Vi blir lurt Jeg håper på Sadie, det har jeg gjort en stund. Synes det var bra han droppa Lisa, dette med brudekjolen og brudeblader på hjemmebesøket ble nok litt over the top, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #66 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg måtte jo bare google hvem som vant nå. Skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 18. juli 2007 #67 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg måtte jo bare google hvem som vant nå. Skuffet... Jeg og. Litt skuffet, i hvertfall. Men jeg likte jo hun han valgte og, da. Moro uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2007 #68 Del Skrevet 30. juli 2007 :juhu: :juhu: :juhu: Den ble Jen!! :-D Jeg synes hun er utrolig vakker og hadde nok kunne falt for henne om jeg var mann Men jeg vil ha kjolen til Sadie! Den var utrooooolig lekker! Nå vil jeg vite hvordan det gikk med Lorenzo og Jen? Noen som vet eller skal jeg prøve å Google? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isobel Skrevet 30. juli 2007 #69 Del Skrevet 30. juli 2007 Googlet og leste at han etter en stund ble sammen med Sadie igjen Men så ble det slutt for det viste seg at hun var en skikkelig partygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 30. juli 2007 #70 Del Skrevet 30. juli 2007 Ikke gå inn på den offisielle siden om dere ikke vil vite hvem som vinner Ungkaren ti... Det står på forsiden der. Herregud, har aldri sett på dette før, men tittet litt på i sted da han skulle velge. Gud hjelpe meg, for et program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2007 #71 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjolen til Sadie var rålekker!!! Nesten så jeg fikk lyst til å gifte meg, for da kunne jeg hatt sånn kjole.. Likte ikke Jen jeg, men så har jeg bare sett 2 program... Syns Sadie virket søtere og mer likandes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2007 #72 Del Skrevet 30. juli 2007 Googlet og leste at han etter en stund ble sammen med Sadie igjen Men så ble det slutt for det viste seg at hun var en skikkelig partygirl Er det mulig??? Jeg googlet "lorenzo and jen" og de nyeste linkene var fra desember og da sto det at de fremdeles var sammen, men at de skulle finne ut av ting og sånn. Også fant jeg kjolen!!! http://forum.purseblog.com/the-wardrobe/sa...elor-68217.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. juli 2007 #73 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg hadde håpet på sadie, men etter at jeg leste at han ble sammen med henne etterpå og gjorde det slutt er jeg like glad det ble som det ble. Her kan dere lese sladderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 30. juli 2007 #74 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det mulig??? Jeg googlet "lorenzo and jen" og de nyeste linkene var fra desember og da sto det at de fremdeles var sammen, men at de skulle finne ut av ting og sånn. Også fant jeg kjolen!!! http://forum.purseblog.com/the-wardrobe/sa...elor-68217.html Det ble slutt mellom lorenzo og Jen en måned etter at innspillingen var over elns. Og han datet Sadie et par ganger etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2007 #75 Del Skrevet 30. juli 2007 Hm... Men er det noen som kan sy en sånn kjole til meg?? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. juli 2007 #76 Del Skrevet 30. juli 2007 Hadde jeg klart det hadde jeg sydd den til meg selv Men du kan jo ta med bilde til en skredder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2007 #77 Del Skrevet 30. juli 2007 Hadde jeg klart det hadde jeg sydd den til meg selv Men du kan jo ta med bilde til en skredder Ja... diskuterer saken med Grace på MSN og hun foreslo akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 30. juli 2007 #78 Del Skrevet 30. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2007 #79 Del Skrevet 30. juli 2007 VIL ha sånn kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. juli 2007 #80 Del Skrevet 31. juli 2007 Nok en link som bekrefter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå