Gjest Vampyra Skrevet 10. juli 2007 #41 Del Skrevet 10. juli 2007 Har heller ikke fått med meg sykebilen :klø: Men er det bare jeg som blir gal av at de bruker halve episoden på de samme sammendragene om og om igjen?? :slåss: Nei det er ikke bare deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. juli 2007 #42 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har sett alle episodene og skjønner heller ikke det med den gråtende ungkaren og sykebilen. Og de gråtende damene er jo utstemt for lengst?? Underlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 10. juli 2007 #43 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg tar det alltiid opp, jeg. Dels fordi det krasjer med akutten, og dels fordi at da kan jeg spole over de endeløse repetisjonene og spoilerne. "This season on the bachelor..." Kjedelig å se det samme opp igjen og opp igjen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. juli 2007 #44 Del Skrevet 10. juli 2007 Utrolig irriterende med repitisjonene hele tiden, ja Jeg har også sett ALLE episodene, og det de med sykebil og gråtende ungkar har IKKE vært vist. Kanskje kommer det? Sadie er min favoritt også, og har vært det en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. juli 2007 #45 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan vel være at det skjer neste gang, kanskje det er Lisa sin femårsplan som går i vasken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli1979 Skrevet 10. juli 2007 #46 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan vel være at det skjer neste gang, kanskje det er Lisa sin femårsplan som går i vasken.... Aaahhh... den tanken med Lisa har streifa meg også nemlig,.. blir gal av det repetisjonsgreiene...utrolig amerikansk å fylle halve episoden med "this time on the bachelor...", "next time on the bachelor.." "previously on the bachelor..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 10. juli 2007 #47 Del Skrevet 10. juli 2007 De klipper det sammen så det ser ut som en enkelt hendelse, mens det egentlig er flere. Det tror jeg. Skaper mer drama Sykebilen kommer sikkert i neste episode elns. Holder på å dø av latter hver gang grinescena til lorenzo kommer. Det ser så teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 10. juli 2007 #48 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, Sadie er kjempesøt, men jeg har en følelse at hun er typen til å bli lett såra, og da er vel ikke Ungkaren den rette for henne. Min favoritt var egentlig Jen, men da jeg så faren hennes holdt jeg på å gå i bakken. Så flaut!! Regner med sykebil-episoden er noe som kommer.. Håper det er Lisa med nervøst sammenbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. juli 2007 #49 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg begynte å se dette, men måtte til slutt sjekke på nett hvem som "vant". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 13. juli 2007 #50 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg begynte å se dette, men måtte til slutt sjekke på nett hvem som "vant". Kunne du sendt meg en PM med link? Jeg følger også med nå på slutten bare for å se hvem som vinner, men så er det jo egentlig ikke så interessant så om jeg bare kunne finne det ut så sparer jeg jo mye tid. De siste episodene pleier vel drøye i ganske så mange timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. juli 2007 #51 Del Skrevet 13. juli 2007 Selv om jeg fikk skikkelig lyst tli å google det jeg også nå, skal jeg prøve å holde meg.. Kan vi ikke heller prøve å gjette hvem som vinner nå? Jeg tror Sadie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 17. juli 2007 #52 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg håper på Jen. Selvom faren var sprø. Hun er voksen og reflektert. Sadie er jo så ung og uerfaren (både med det ene og det andre...) Blir spennende å se, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2007 #53 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes det er de to "beste" jentene som står igjen, men håper litt mer på Sadie enn Jen at the moment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. juli 2007 #54 Del Skrevet 17. juli 2007 Hva skjedde da Lisa røk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2007 #55 Del Skrevet 17. juli 2007 Det var hvertfall godt han kvittet seg med Lisa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2007 #56 Del Skrevet 17. juli 2007 Hva skjedde da Lisa røk ut? Han tvilte på motivene hennes, hun hulket litt i limosinen og var som alle andre fullstendig blottet for selvkritikk. "Vi var uenige om en del ting, men vi kunne fått det til å fungere -forhold handler jo om konpromiss.. *snufs* *hulk*" Nokså udramatisk, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. juli 2007 #57 Del Skrevet 17. juli 2007 Æsj, og jeg som trodde hun skulle kollapse og bli hentet med sykebil *drama* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. juli 2007 #58 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er vel neste mandag i den episoden hvor alle jentene treffes igjen at vi får se alle klippene vi hittil ikke har forstått noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #59 Del Skrevet 17. juli 2007 men det er jo heller ingen sykebil det er snakk om.. Det klippet hvor jentene løper mot "sykebilen" er jo etter dobbeldaten hvor hun bortskjemte "prinsessa" ikke får rose og må dra hjem. Bilen jentene løper mot er den som skal frakte vekk bagasjen til den av jentene som ikke fikk rose...Det er jo vist i en tidligere episode. ! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2007 #60 Del Skrevet 17. juli 2007 Synes de to søteste jentene er igjen i alle fall, var bra han kvittet seg med Lisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå