Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 3. juli 2007 #21 Del Skrevet 3. juli 2007 Huff, vet ikke hva jeg skal si om denne sesongen jeg. Har ingen favoritt, vet bare at jeg irriterer meg i hjel over hun italienske ( pga språket), Lisa ( bare irriterende) og Jen ( sååååå sukkersøt). Men tipper han velger hun Jen til slutt, kan da virkelig ikke se for meg at det blir noe av de andre. Etter å ha sett den sesongen hvor Andrew Firestone (?) var ungkar, kan det ikke bli bedre for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. juli 2007 #22 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg er stygt redd for at han velger Lisa, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. juli 2007 #23 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har bare sett et par episoder, og jeg er faktisk sjokkert over hvor fisefine disse jentene er! og ikke minst barnslige... Hvor gamle er de? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juli 2007 #24 Del Skrevet 3. juli 2007 De er vel mellom 20 og 30. Så kan man selvfølgelig hevde at modne, oppegående jenter ikke melder seg på et sånt konsept... Blir innimellom overrasket når jeg hører hva de driver med til vanlig -har en mistanke om at kunder og sjefer ikke alltid er like imponerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. juli 2007 #25 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg tror ikke denne sesongen her er "ekte", om dere skjønner.. at det er laget 100% for underholdningen sin del. Hun italienske er definitivt en skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. juli 2007 #26 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 3. juli 2007 #27 Del Skrevet 3. juli 2007 Merker at det er veldig mye scripting. For eksempel når lorenzo lirer av seg disse håpløse "syt-syt-hvem-skal-jeg-velge-alle-er-så-fine". Hører godt at det ikke passer ham å si sånt svada. Hun italienske tror jeg er med enda rett og slett fordi det blir knallbra TV å putte lorenzo i en setting der han skjønner null og niks (middag med foreldrene hennes). Og de har valgt ut kun slike hvine-jenter i år. Blir mye bra drama da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. juli 2007 #28 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja jeg synes det virker veldig oppsatt mye av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. juli 2007 #29 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes også det virker mer regissert nå enn tidligere. Det har vel alltid vært det til en viss grad, men nå synes jeg alt er så mye drama og fraser at man ikke får noen følelse med hvem han virkelig liker. Det er litt synd, men jeg sitter jo og sluker det likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. juli 2007 #30 Del Skrevet 4. juli 2007 Reality er vel sjelden så ekte at det gjør noe... Reagerte på en liten detalj i den første episoden -det ble framstilt som om de dro til Roma samme dag som de fikk vite at de skulle være med, santidig fortalte en av deltakerene at hun hadde solgt bilen sin for å få råd til å kjøpe kjoler. Enten tok hun en sjanse og handlet på forhånd, eller så var hun innmari kjapp i vendinga da beskjeden kom... Men underholdende er det jo, og det er tross alt derfor jeg ser på, ikke av oppriktig interesse og omsorg for il pricipes kjærlighetsliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 4. juli 2007 #31 Del Skrevet 4. juli 2007 Må de virkelig kjøpe alle kjolene selv? Det blir jo steindyrt å være med da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 4. juli 2007 #32 Del Skrevet 4. juli 2007 På datene ser det jo ut til at de blir stylet? Tror ikke TV-teamet ville satset på at noen kom med den fillete julebordkjolen sin Smykker og sko blir de dollet opp med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. juli 2007 #33 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor tror du det? Det er som de andre skriver her..... Det virker regissert, mye mer enn før, det går for kjapt(de har vært der max en 5-6 dager nå) , det er for få dater, og det er betydelig mer alkohol med nå enn før(ihvertfall det som blir vist på skjermen). Første kvelden så var de jo (tilsynelatende) oppe hele natta, for rosesermonien skulle skje når solen sto opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. juli 2007 #34 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg må bare skyte inn at det er så utrolig befriende å være på et forum der jeg kan møte likesinnede! Jeg har nemlig sett alle sesongene av Ungkaren og blir bare mobba hjemme Denne sesongen er underholdene, men favoritten var nok Charlie i New York. Han var både søt og naturlig (i den grad det går ab å være det i denne serien). Ellers var jo Trista og Ryan et lite glansbilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #35 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg er en sucker for følsomme gentlemenn :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2007 #36 Del Skrevet 9. juli 2007 Festlig å se at foreldre kan gjøre en stakkars jente flau også i voksen alder -skytevåpen og pilates-økt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #37 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er naturligvis ikke iscenesatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli1979 Skrevet 9. juli 2007 #38 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmm.... det er noe jeg har lurt litt på hver gang jeg ser den intro og pausegreiene til Bachelor... En eller annen av jente sier at en av de andre jentene er som besatt av Lorenzo, og så ser du prinsen gråter og en sykebil som kommer... Jeg har tydeligvis gått glipp av noe her.. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 10. juli 2007 #39 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har sett hver episode, men skjønner heller ikke helt det der med den sykebilen og sånn... kanskje jeg var ute akkurat da det skjedde Uansett er Sadie min favoritt. Hun og familien hennes er så utrolig søte! Ellers likte jeg hun italienske også. Det hadde jo vært så mye bedre om hun kunne snakke bra engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2007 #40 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er naturligvis ikke iscenesatt Selvfølgelig ikke, hvordan kan du tro noe sånt... Har heller ikke fått med meg sykebilen :klø: Men er det bare jeg som blir gal av at de bruker halve episoden på de samme sammendragene om og om igjen?? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå