Gjest tv-titter Skrevet 25. juni 2007 #1 Del Skrevet 25. juni 2007 Noen som ser på denne underholdende serien? Jeg har fulgt med hittil, veldig god underholdning. Jeg dør av latter hver gang Erica syter og klager over at prinsen ikke velger henne siden hun er oppdratt som en prinsesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 25. juni 2007 #2 Del Skrevet 25. juni 2007 Herregud det er så dårlig, men dramaet er fantastisk. Har det stående på i bakgrunnen på mandager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. juni 2007 #3 Del Skrevet 25. juni 2007 Stor underholdning Imponerende at de har klart å finne så mange blåste jenter Men årets ungkar er blandt de bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 25. juni 2007 #4 Del Skrevet 25. juni 2007 Men årets ungkar er blandt de bedre... Han er jo skikkelig manwhore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. juni 2007 #5 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg lurer på om de italienske jentene bare er noe tull....? At de er med bare for dramaets del?Virker som det at prinsen skal finne seg en sjelefrende kommer i andre rekke i denne sesongen? Ting går veldig fort (nå er det jo bare 5 jenter igjen ellernoe slik...) og mange blir eliminert, og det er mye mer fokus på intrigene enn f.eks de første Ungkaren sesongene. Hu prinsesse-tuppa kommer tilbake??!!! Hvorfor det, når han har eliminert henne ut? Kun for dramaets del tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2007 #6 Del Skrevet 27. juni 2007 Drama trekker seere -og dermed reklamekroner TV-selskapet blåser en lang marsj i deltakerenes følelser, så lenge seertallene er høye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 27. juni 2007 #7 Del Skrevet 27. juni 2007 Hadde vært kult om prinsen til slutt fant seg ei tuppe i filmcrew'et i stedet Erica er skikkelig drama queen - men gir god underholdning, that's for sure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. juni 2007 #8 Del Skrevet 27. juni 2007 Røyk Erica ut på mandag? Fikk ikke sett det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Del Skrevet 27. juni 2007 Røyk Erica ut på mandag? Fikk ikke sett det.... Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. juni 2007 #10 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvem er de fem som er igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #11 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg tipper Erica kommer tilbake for å velge ut hvem som skal ha neste alenedate med prinsen. Det ser sånn ut, for i reklamen for neste program, sitter alle jentene foran en skjerm og skal fortelle ett eller annet om Erica. Erica kan jo ikke komme tilbake sånn uten videre, det ville blitt for dumt at prinsen skulle få inn henne igjen ettersom han ikke hadde noen følelser for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. juni 2007 #12 Del Skrevet 27. juni 2007 Må innrømme at også jeg sitter foran skjermen på mandager og og slenger kommentarer uti lufta . Men jeg synes også det blir mindre og mindre fokus på det å finne den rette og mer og mer drama for hver sesong. Men noe må de jo gjøre for å holde på seerne år etter år. Hun Erica holder på å irritere vettet av meg, tror ikke hun kommer tilbake som vanlig deltaker, men hvert år er det jo en sånn sprø dame som lager masse drama. Jeg har ikke dannet meg så godt inntrykk av jentene at jeg kan gjette hvem han velger, men hun selvgode Lisa tror jeg ikke det blir tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #13 Del Skrevet 27. juni 2007 Stor underholdning Imponerende at de har klart å finne så mange blåste jenter Men årets ungkar er blandt de bedre... :klø: Årets ungkar er utrolig glætt og ekkel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juni 2007 #14 Del Skrevet 27. juni 2007 :klø: Årets ungkar er utrolig glætt og ekkel!! Ja for bondetupper som oss så, men Daria er byjente og har en forfinet smak.... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #15 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja for bondetupper som oss så, men Daria er byjente og har en forfinet smak.... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2007 #16 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja for bondetupper som oss så, men Daria er byjente og har en forfinet smak.... :ler: Eller så sier det litt om de tidligere ungkarene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. juni 2007 #17 Del Skrevet 27. juni 2007 Hadde vært kult om prinsen til slutt fant seg ei tuppe i filmcrew'et i stedet Det hadde vært noe Men da risikerer de vel at en forsmådd deltaker saksøker tv-selskapet... Erica er skikkelig drama queen - men gir god underholdning, that's for sure "*snufs* Jeg blir alltid dømt fordi jeg er vakker og intelligent og priviligert *hulk* *vræææl*" Stakkers lille rike pike Litt mer bakkekontakt og litt mindre tiara hadde kanskje hjulpet... Hvem er de fem som er igjen? Husker ikke alle navnene, men Jami (som var på en fantastisk alenedate i operaen) og Gina røk hvertfall ut sammen med Erica. Jeg tipper Erica kommer tilbake for å velge ut hvem som skal ha neste alenedate med prinsen. Det ser sånn ut, for i reklamen for neste program, sitter alle jentene foran en skjerm og skal fortelle ett eller annet om Erica. Erica kan jo ikke komme tilbake sånn uten videre, det ville blitt for dumt at prinsen skulle få inn henne igjen ettersom han ikke hadde noen følelser for henne. Høres ut som en sannsynlig teori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. juni 2007 #18 Del Skrevet 28. juni 2007 Fantastisk sommerunderholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juli 2007 #19 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg synes det er så fascinerende at de alltid har to mulige forklaringer når de blir dumpet: 1) De har ikke vært tydelige nok med å formidle sine følelser til ungkaren -"hadde han visst hva jeg føler for ham, hadde jeg fått en rose" eller 2) De andre jentene manipulerer/lurer ham på en eller annen måte -de er ikke (i motsetning til hun som ble dumpa) interessert i ham for de riktige grunnene. Hva skjedde med den opplagte tredje grunnen -ungkaren er ikke interessert i dem? Selvinnsikt er oppskrytt... Endret 2. juli 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juli 2007 #20 Del Skrevet 2. juli 2007 Offff, klarer ikke hun Lisa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå