Gå til innhold

Fetisj for hikke?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så på filmer på youtube, klikket på en bruker der for å se hans favoritt-filmer og han hadde masse filmer av folk med hikke... I tillegg hadde han skrevet at han har en stor fetisj for hikking, og at han synes det er sexy. Jeg så også flere andre hadde kommentert på disse filmene og skrevet "så sexy hikkingen din er" osv. :ler: ble ærlig talt litt lattermild. har aldri hørt at det er vanlig... er det noen her som tenner på hikking eller? skulle gjerne likt å vite hva som er sexy med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Jeg har lest noe om at når man nyser, så er det som en liten orgasme. Kanskje noen har fetisj for nysing også?

Folk liker mye rart...

Gjest Gjest_Hegre_*
Skrevet
Hehe! Jeg har lest noe om at når man nyser, så er det som en liten orgasme. Kanskje noen har fetisj for nysing også?

Folk liker mye rart...

Som jeg har skrevet tidligere på en annen tråd har jeg en alkoholfetish, dvs jeg tenner på påseilded damer.

I den sammenheng har jeg sett at det finnes mange hikkefetishister, siden hikke og alkoholrus noen ganger opptrer samtidig ...

Jeg vet ikke akkurat hva hikkegreia kommer av. Kanskje det har med at hikke er noe ufrivillig som man forsøker å skjule.

Kanskje det har noe med at brystene noen ganger gjør ett "hopp" når dere hikker? Bare spekulerer,jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss, spesielle greier. Har jeg aldri hørt om!! :)

Skrevet

Ingenting overrasker meg lenger... Hikkefetish høres jo ganske uskyldig ut da, sånn sammelignet med andre ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...