Floja Felíz Skrevet 11. juli 2007 #21 Skrevet 11. juli 2007 Her er vår liste over det som står igjen: - hente ringene - siste samtale med toastmaster - samtale med prest/generalprøve - siste samtale med catering (husk allergi-info!) - avtale nærmere med fotograf - levere noter til organisten (de kommer i posten snart, håper jeg!) - ordne møte mellom solist og organist i beg. av august - lage bordkart i stort format x 2 - trykke opp kirkeprogram - trykke opp infohefter - gjøre ferdig bordkort - finne frem cd'er vi vil ha med til DJ'en - handle alkohol og andre drikkevarer - skaffe banankasser til å levere all pynten i - kjøpe store blomsterkrukker til å ha utenfor kirken/lokalet - ordne pynt til kirken - lage kakepynt til bryllupskaken - bake suksessterte - kjøpe boccia og finne frem tegnesaker og dvd'er til ungene - avtale endelig med barnepiken - trykke opp kjærlighetssitater som skal legges rundt om i lokalet - handle til grillfesten på fredagen - kjøpe snacks til bryllupsfesten
Snurrepippen Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg prøvd å gjøre litt igjen.. Har vært super-stressa en ukes tid, men fikk snakket litt med Snurrepipp-mannen, så nå landet jeg heldigvis igjen.. Gravere ringerHente ringerOrdne dress til brudgommenMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkort (Skrevet ut, men ikke dekortert)Omslag til sangerKirkeprogramSjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordet (Bestilte på Pixit.no)Gavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver? (Vennepar)Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barna (Tegnefilm, tegnesaker, uteleker)Hente vin på poletCider (Mamma ordner)Kjøpe inn øl, rød-/hvitvin, musserende vinSamtale med presten + Øve i kirkaTalen (Working on it.. - Ser ut til å bli en sang..)Sende idébilder til fotografen (svoger-to-be)Gå inn skoSy løpereNotis i avisa (uka før)Info til toastmaster
Doratheexplorer Skrevet 12. juli 2007 #23 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Dette gjenstår ennå: * ordne 2 servitører til * hvem ordner brudepikene på håret? * sanghefte, kopiere velkomst og takkformaten sang * kjøpe skjorte, mansjettknapper og sokker til han * hvem filmer i kirka? * hvem tar familiebildene? * snakke med bartenderen om barlista * handle inn mat og drikke * skrive ut kirkeprogram * skrive ut barkart * brudevalsen * snakke med musikkerne og servitørene * sjekke lokalet * ringe konditoren ca. 15.juli * ringe organist ca. 20.juli * ring fotografen uka før vielsen * ordne hjelpere til å ordne lokalet * annonse i aviser, inkl. bursdagsannonse til eldstetøtta som har bursdag samme dag * prøvetime 6.august * brudgom frisørtime 6.august * negldesign * levere kjolen til steaming 8.august * levere kjolen m/tilbehør til hotellet dagen før * samtale med presten 10.august kl. 18.00 * pynte lokalet og bilen :dåne: en del igjen Endret 17. juli 2007 av Susiepia
t-schnuppa Skrevet 12. juli 2007 #24 Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg prøvd å gjøre litt igjen.. Har vært super-stressa en ukes tid, men fikk snakket litt med Snurrepipp-mannen, så nå landet jeg heldigvis igjen..Gravere ringerHente ringerOrdne dress til brudgommenMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkort (Skrevet ut, men ikke dekortert)Omslag til sangerKirkeprogramSjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordet (Bestilte på Pixit.no)Gavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver? (Vennepar)Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barna (Tegnefilm, tegnesaker, uteleker)Hente vin på poletCider (Mamma ordner)Kjøpe inn øl, rød-/hvitvin, musserende vinSamtale med presten + Øve i kirkaTalen (Working on it.. - Ser ut til å bli en sang..)Sende idébilder til fotografen (svoger-to-be)Gå inn skoSy løpereNotis i avisa (uka før)Info til toastmaster Jeg skal også gifte meg i august og blir småstressa av å surfe på nett Kommer stadig på nye ting som mangler..puh.. Ser du er fra Fredrikstad. Hvor i Fredrikstad? Jeg er fra Gressvik, men bor i Ski nå se.
Snurrepippen Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 12. juli 2007 Jeg skal også gifte meg i august og blir småstressa av å surfe på nett Kommer stadig på nye ting som mangler..puh.. Ser du er fra Fredrikstad. Hvor i Fredrikstad? Jeg er fra Gressvik, men bor i Ski nå se. Samme her! Derav 100-vis av lister over alt mulig.. Det er så deilig å stryke noe! Jeg har bodd på Kråkerøy de siste 5 årene, men er oppr. fra lanza-Råde
Dinah Skrevet 17. juli 2007 #27 Skrevet 17. juli 2007 Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringerMusikk til festen (spilleliste) )Bordplan Bord-sang-info-hefte (begynt)BordkortKjøpe flere lys Kirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Alt av innkjøp til koldtbordetAlt av innkjøp til drikkevarer (vin, brus, øl)Gavebok + små klistremerker med nummer Gjestebok Div. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva? Overnatting på hotellLage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannenTalen... Hjelp! (holder på )
Snurrepippen Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #28 Skrevet 17. juli 2007 Har gjort litt igjen nå: Utdrikningslaget er også "unnagjort Gravere ringerHente ringerOrdne dress til brudgommenOmslag til sangerKirkeprogramInfo til toastmasterDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Engangskameraer til bordet (Bestilte på Pixit.no)Gavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem tar imot gaver? (Vennepar)Mygg-middel (utebryllup )Hente vin på poletCider (Mamma ordner)Sende idébilder til fotografen (svoger-to-be)Gå inn skoKjøpe inn øl, rød-/hvitvin, musserende vinSamtale med presten + Øve i kirkaTalen (Working on it.. - Ser ut til å bli en sang..)Sy løpereNotis i avisa (uka før)Musikk til festen (spilleliste)BordplanBordkort (Skrevet ut, men ikke dekortert)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Sjal til megDiv. aktivisering av barna (Tegnefilm, tegnesaker, uteleker)Hvem filmer? K?
Doratheexplorer Skrevet 17. juli 2007 #29 Skrevet 17. juli 2007 Dette gjenstår ennå: * ordne 2 servitører til * hvem ordner brudepikene på håret? * sanghefte, kopiere velkomst og takkformaten sang * kjøpe skjorte, mansjettknapper og sokker til han * hvem tar familiebildene? * snakke med bartenderen om barlista * handle inn mat og drikke * skrive ut kirkeprogram * hvem filmer i kirka? * snakke med musikkerne * ringe konditoren ca. 15.juli * skrive ut barkart * øve på første dans * snakke med servitørene * sjekke lokalet * ringe organist ca. 20.juli * ring fotografen uka før vielsen * ordne hjelpere til å ordne lokalet * annonse i aviser, inkl. bursdagsannonse til eldstetøtta som har bursdag samme dag * prøvetime 6.august * brudgom frisørtime 6.august * negldesign * levere kjolen til steaming 8.august * levere kjolen m/tilbehør til hotellet dagen før * samtale med presten 10.august kl. 18.00 * pynte lokalet og bilen
Dinah Skrevet 24. juli 2007 #30 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringer Musikk til festen (spilleliste) Bordplan Bord-sang-info-hefte (begynt)BordkortSkrive ut barkart Gave til hjelperne Kjøpe flere lys Kirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Div. innkjøp til koldtbordetInnkjøp av vinInnkjøp av øl og mineralvannGavebok + små klistremerker med nummer Gjestebok Div. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva? Overnatting på hotellLage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannenTalen... Hjelp! (holder på ) Endret 24. juli 2007 av Dinah
Frey Skrevet 24. juli 2007 #31 Skrevet 24. juli 2007 Skal vi se... * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort - har begynt, gjør dem ferdig denne uka * Ordne bordpynt - blomster bestilt og det er bestemt hvordan det skal være * Lage pynten til kirken - her må det tenkes på nytt da original plan ikke lar seg gjennomføre * Tilpasse min kjole * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram - ferdigtrykt men det gjenstår å feste sløyfer på, gjøres denne uka * Printe ut bordkart, meny og "who is who" - nesten ferdig * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale * prøvetime hos frisør er neste uke * har laget drikkebonger, må kuttes opp * levering av bordpynt og diverse leveres restauranten dagen før Tja, det meste er vel sånn noenlunde klart, må bare få dratt med mannen for å kjøpe dress.
Gjest HeidiO Skrevet 24. juli 2007 #32 Skrevet 24. juli 2007 Her gjenstår: -Kjøpe kurv med allslags som skal stå på badet under festen (strømpebukser, kleenex, hodepinetabletter o.l. Mesteoarten kjøpt inn.. - Kikke en ekstra gang på lokalet - Møte med han som skal styre musikken - Bekrefte fotograf, sjåfør o.l. - Skrive navn på bordkortene - Få penger av svigers til alkoholen og drikkevarene, samt kjøpe inn denne - Handle engangskameraer Hadde møte i kirken idag, så nå nærmer det seg jaggu meg!!
Frey Skrevet 31. juli 2007 #33 Skrevet 31. juli 2007 Det nærmer seg... * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort - har begynt, gjør dem ferdig denne uka - mer arbeid enn jeg hadde sett for meg, men det går da * Ordne bordpynt - blomster bestilt og det er bestemt hvordan det skal være * Lage pynten til kirken - kjører bare på med mer blomster oppe ved alteret * Tilpasse min kjole - i morgen * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram * Printe ut bordkart, meny og "who is who" - nesten ferdig * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale * prøvetime hos frisør - torsdag * har laget drikkebonger, må kuttes opp * levering av bordpynt og diverse leveres restauranten dagen før * gi restauranten beskjed om endelig antall samt sjekke bord (hvordan organisere bordene i lokalet)
Gjest Elastica Skrevet 31. juli 2007 #34 Skrevet 31. juli 2007 *mimre* Gratulerer alle august-bruder! Jeg var selv en for 9 år siden, har bryllupsdag i morgen. Gled dere, det blir sikkert en strålende dag. Og nå kommer jo god-været...
Gjest HeidiO Skrevet 1. august 2007 #35 Skrevet 1. august 2007 Her gjenstår: -Kjøpe kurv med allslags som skal stå på badet under festen (strømpebukser, kleenex, hodepinetabletter o.l. Mesteoarten kjøpt inn.. - Kikke en ekstra gang på lokalet - Møte med han som skal styre musikken - Bekrefte fotograf, sjåfør o.l. - Skrive navn på bordkortene - Få penger av svigers til alkoholen og drikkevarene, samt kjøpe inn denne - Handle engangskameraer Kom på at jeg også må: - Kjøpe ringpute - Finne ut hvem som plukker opp blomstene - Bestille jordbær
Frey Skrevet 14. august 2007 #36 Skrevet 14. august 2007 * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort - har begynt, gjør dem ferdig denne uka - mer arbeid enn jeg hadde sett for meg, men det går da * Ordne bordpynt - blomster bestilt og det er bestemt hvordan det skal være * Lage pynten til kirken - kjører bare på med mer blomster oppe ved alteret * Tilpasse min kjole - i morgen * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram * Printe ut bordkart, meny og "who is who" - nesten ferdig * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale * prøvetime hos frisør - torsdag * har laget drikkebonger, må kuttes opp * levering av bordpynt og diverse leveres restauranten dagen før * gi restauranten beskjed om endelig antall samt sjekke bord (hvordan organisere bordene i lokalet) * kontakte DJ (bare for en liten klargjøring)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå