Snurrepippen Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Eller rettere sagt, hva har dere igjen? Her er min:Gravere ringerOrdne dress til brudgommen (I morgen. Gleder meg!)Musikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Sjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordetGavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver?Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barnaHente vin på poletCider, brus, RamlösaKjøpe inn ølSende idébilder til fotografen (svoger-to-be)Huff, det er SIKKERT mer, men det var det jeg kom på i farta.. Endret 25. juni 2007 av Snurrepippen
Snurrepippen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2007 Jøss, det er bare jeg som skal gifte meg i august her jo ;-) UpdateGravere ringerOrdne dress til brudgommen (I morgen. Gleder meg!)Musikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Sjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordetGavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver?Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barnaHente vin på poletCider, brus, RamlösaKjøpe inn ølSende idébilder til fotografen (svoger-to-be)
Dinah Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg slenger meg på denne jeg da jeg også skal gifte meg i august. Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringerMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Alt av innkjøp til koldtbordetAlt av innkjøp til drikkevarer (vin, brus, øl)Gavebok + små klistremerker med nummerGjestebokDiv. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva?Overnatting på hotell (skal fikse i morgen)Lage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannen Kjenner jeg meg selv rett så dukker det nok opp flere punkter underveis. Fant dere dress til din kjære? Endret 2. juli 2007 av Dinah
-Alvildebrud- Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 (endret) °Legge opp spillelisten. °Bordplan (påbegynt..). °Kirkeprogram (må få godkjent av prest og organist før trykk). °Gavebok - hvem pakker opp? °Festprogram, skrive ferdig om alle gjestene. °Sende bildeliste til fotograf. °Skrive tale.... °Kjøpe sminke til meg. °Undertøy.... °Kjøpe inn til kurvene vi skal ha på badet... °Lære vals (avtalt tid) °Bestille blomster ++++ Endret 9. juli 2007 av -Alvildebrud-
Frey Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Skal vi se... * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort * Ordne bordpynt * Lage pynten til kirken * Tilpasse min kjole * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram * Printe ut bordkart, meny og "who is who" * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale Hmm... Kommer ikke på noe mer akkurat nå men det dukker vel opp
Gjest Gjest_HeidiO_* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Her gjenstår: -Kjøpe kurv med allslags som skal stå på badet under festen (strømpebukser, kleenex, hodepinetabletter o.l. - Kikke en ekstra gang på lokalet - Møte med han som skal styre musikken - Bekrefte fotograf, sjåfør o.l. - Skrive navn på bordkortene - Få penger av svigers til alkoholen og drikkevarene, samt kjøpe inn denne - Handle engangskameraer Ellers er vel alt i boks tror jeg. Det gjenstår å ha møte med presten, samt å si ja i kirken :rødme: Bryllupsreisen er netopp betalt, gleder meg utrolig mye til to uker i Thailand!!
Snurrepippen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Fant dere dress til din kjære? Ja, vi leier Sjakett. Vest og Pastrong (som det så fint heter ) kjøpte vi på samme sted som kjolen, i samme stil. Han var SÅÅÅ fin!! Skikklig rank og flott!
Snurrepippen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Finner alltid noe mer Hjelp! Kjenner allerede nervene begynner å krølle seg litt... Gravere ringerOrdne dress til brudgommen (I morgen. Gleder meg!)Musikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Sjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordetGavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver?Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barnaHente vin på poletCider, brus, RamlösaKjøpe inn ølSamtale med prestenTalen (!!!)EngangskameraerSende idébilder til fotografen (svoger-to-be) Endret 3. juli 2007 av Snurrepippen
-Alvildebrud- Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Finner alltid noe mer Hjelp! Kjenner allerede nervene begynner å krølle seg litt...Gravere ringerOrdne dress til brudgommen (I morgen. Gleder meg!)Musikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Sjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordetGavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver?Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barnaHente vin på poletCider, brus, RamlösaKjøpe inn ølSamtale med prestenTalen (!!!) EngangskameraerSende idébilder til fotografen (svoger-to-be) To omganger av engangskamera ;-) Det ser ikke ut som så mye dette da! Det kommer til å gå HELT bra!
Snurrepippen Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 To omganger av engangskamera ;-) Det ser ikke ut som så mye dette da! Det kommer til å gå HELT bra! He, he, derfor lista ble så lang
Frk.L Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg nekter meg selv og stresse noe særlig på det som mangler, for alle de viktigste tingene er på plass, så bryllup blir det uansett! Men av ting jeg kommer på så mangler: - bordkort og bordplassering - laste ned nok musikk til festen - kjøpe inn resten av alkoholen - diverse andre kjøp som snacks, brus osv. - samtale med prest - sko til brudepiken - dress til brudesvenn - snakke med serveringspersonell (de pynter sannsynligvis lokalet) - bli gift!
Gjest Veronica Mars Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 (endret) --s. Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Veronica Mars Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Dinah Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Jeg slenger meg på denne jeg da jeg også skal gifte meg i august. Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringerMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Alt av innkjøp til koldtbordetAlt av innkjøp til drikkevarer (vin, brus, øl)Gavebok + små klistremerker med nummer GjestebokDiv. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva?Overnatting på hotell Lage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannen
Snurrepippen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. juli 2007 Og da fikk jeg jammen gjort noe i dag også! Presten vår virket bare SÅÅÅÅ koselig! Gravere ringerOrdne dress til brudgommenMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Sjal til megDiv. pynt til bordet (lin-løper, kubbelys, glass-kupler til lysene, sand)Div. innkjøp (Kaffe, sukkerbiter, fløte o.l)Engangskameraer til bordetGavebok + klistremerker med nr.Takkegaver til forlovere, toastmaster, brudepike/sven og solosangerHvem filmer?Hvem tar imot gaver?Mygg-middel (utebryllup )Div. aktivisering av barnaHente vin på poletCider, brus, RamlösaKjøpe inn ølSamtale med prestenTalen (Working on it..)Sende idébilder til fotografen (svoger-to-be)
Dinah Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringerMusikk til festen (spilleliste)BordplanBordkortKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Alt av innkjøp til koldtbordetAlt av innkjøp til drikkevarer (vin, brus, øl)Gavebok + små klistremerker med nummer GjestebokDiv. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva? (holder på...)Overnatting på hotellLage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannenTalen... Hjelp!
Frey Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort - har begynt.. * Ordne bordpynt * Lage pynten til kirken * Tilpasse min kjole * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram * Printe ut bordkart, meny og "who is who" * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale
Frey Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 * Klær til mannen * Lage ferdig bordkort - har begynt.. * Ordne bordpynt * Lage pynten til kirken * Tilpasse min kjole * Samtale med presten (i morgen) * Bestille blomster * Bestille time til manikyr * Lage kirkeprogram * Printe ut bordkart, meny og "who is who" * Kjøpe undertøy og strømper * Betale ringene så vi får de tilsendt (gjøre nå med en gang) * Skrive tale
Dinah Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 Her er litt av hvert som gjenstår hos oss:Gravere ringerMusikk til festen (spilleliste) Bordplan (begynt)Bord-sang-info-hefte (begynt)BordkortKjøpe flere lysKirkeprogram (bli enig med organisten om musikkvalget)Alt av innkjøp til koldtbordetAlt av innkjøp til drikkevarer (vin, brus, øl)Gavebok + små klistremerker med nummer GjestebokDiv. aktivisering av barna Kakelisten; hvem baker hva? (holder på...)Overnatting på hotellLage collagene som skal være veggpynt i lokaletKjøpe sko til mannenTalen... Hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå