Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 En jeg jobber med (som jeg liker) sa han har en crush på meg.. at han ser etter meg, og får en god følelse inne i seg når han ser meg..At han sjelden har denne følelsen for noen. Hvordan skal jeg tolke det? Har en god kjemi og tror jeg starter å bli betatt... :rødme:
Gjest StockDama Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hvordan tror du at du skal tolke det? Les inlegget ditt et par ganger så skjønner du selv hva han sier.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ehh han har jo sagt rett ut at han har et crush på deg, det er vel ikke noe å tolke?? Enten er han forelska eller så vil han pule. Enkelt og greit
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Det er det jg er redd for at det bare er sex han er ute etter..
*Mina* Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor tolke dette i det hele tatt? Han sier jo rett ut hva han føler, og hvorfor gjøre det mer komplisert enn det egentlig er? Hadde han bare vært ute etter sex, ville han nok sagt det på en annen måte.
Gjest Gjest_akk_* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Noen ganger blir jeg oppgitt over hvor mye vi jenter skal analysere ting...
La Luna Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Noen ganger blir jeg oppgitt over hvor mye vi jenter skal analysere ting... Jeg óg
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Er ikke bestandig vi analyserer det..men vi liker å få ting bekreftet,iallefall når bekreftelsene stemmer overens med våre egne antagelser
Gjest Gjest_Emilia_* Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Det er et lite men, der skjønner dere. Burde jo absolutt ha skrevet det da jeg startet denne tråden. Han er på vei til å avbryte et samboerforhold. De har et barn sammen, vi har vært venner en stund gjennom jobben.. Har ikke skjedd noe mellom oss tidligere, jeg har tenkt han har vært uaktuell siden han har vært opptatt. Men nå er han snart singel, sier han må rydde opp på hjemme fronten først.. Så sier han at han har en crush på meg og tenker på meg, at han føler det godt når han ser meg.. (det jeg skrev i starten av tråden) Jeg har vært litt uheldig på gutte fronten etter det ble slutt med x-typen for et år siden. Har bla. møtt en som var separertsom virket klar og interessert, men viste seg at han ikke var det.. en annen var ikke den "riktige" kjemien der til å fortsette.. Derfor er jeg litt redd nå, for at jeg skal bli såra igjen... Er bare det at når jeg kjenner og tenker etter så har vi alltid hatt en god kjemi og må smile når jeg tenker på han.. :rødme: Ja, vi jenter er flinke å analysere ting. Er ganske slitsomt til tider, prøver å ta meg i det. Bruker jo så mye engergi på å vri og vende på ting, alt fra ting gutta sier til tekstmelinger.. hvertfall i starten av et forhold. Derfor analyserer jeg dette litt, liker han meg eller er det bare at han er ute etter sex.. (han er liksom ikke typen til det heller, er jo en ordentlig gutt)
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Skjønner du tenker, syns ikke det er lett å vite hva han vil. Han virker jo seriøs også.. med tanke på at han ikke har prøvd seg.. er jo så mange som er utro!! At han vil rydde opp hjemme før, det skjer noe..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Skjønner du syns det er vanskelig siden han er på vei fra et annet forhold.. sier han at han liker deg så gjør han vel det? Eller hva jenter...? Må jo tro på det gutta sier, men de kan jo si mye for å "komme i buksa" på jentene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå