Gjest vimselot Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 Javel, så det er garantert nitti prosent ikke løgnere her da? Er det løgn å pynte på og dra fra eller trekke fra? Det må jeg, siden jeg har en dagbok her. Skulle jeg skrevet alt, ville jeg... (tordner ute, blir litt...) Svarer jeg på en konkret problemstilling så svarer jeg objektivt (prøver). Men om meg selv kan jeg lyge så det suser. Det er egentlig ikke løgn, jeg har fantasi... og den verden der er alltid nesten et sted... Men jeg omskriver, dikte5 litt og lyger ikke.
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. juni 2007 #22 Skrevet 25. juni 2007 Lar heller være å skrive noe enn å lyve. Og det er helt sant. Om jeg pynter på sannheten får de som kjenner meg bedømme, men skriver det jeg selv mener er riktig. Om jeg skulle begynt å lyve, ville det fort blitt logiske brister. Ser heller ikke poenget.
Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #23 Skrevet 26. juni 2007 Ok da. Jeg lyger heller ikke, men jeg omskriver litt noen ganger. Jeg har dagbok, så jeg må utelate ting. Ikke av rent hensyn til meg selv, men til de jeg kjenner. Hadde tenkt å slette brukernavnet mitt, men av hensyn til orkla gjør jeg det ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. juni 2007 #24 Skrevet 28. juni 2007 Hadde tenkt å slette brukernavnet mitt, men av hensyn til orkla gjør jeg det ikke. :klø: Hvorfor skal du gidde å tenke på orkla? Vil jeg slette meg så gjør jeg det. Om du er redd for å bli gjenkjent kan du vel slette deg og starte på nytt med et annet nick? Jeg lyver ikke, men det hender jeg omskriver detaljer.
Mosquito Skrevet 28. juni 2007 #25 Skrevet 28. juni 2007 Jeg lyver ikke, jeg lar heller være å svare på ting som utgir informasjon jeg ikke er interessert i å dele med gud og hvermann.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #26 Skrevet 29. juni 2007 Jeg lyver så det renner om det aller meste. En kan jo ikke lyve så mye til daglig så det er flott å lyve litt på nett.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juli 2007 #27 Skrevet 1. juli 2007 Jeg lyver ikke, men det hender jeg omskriver detaljer. samme her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå