Gå til innhold

Hva lyger du om her?

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Hva lyger dere om? Alder, bosted osv. Jeg lyger alltid, når det angår detaljer. Og farger er jeg glad i...

Ingen kan vite hvem jeg er, om jeg ikke har fortalt nøyaktig det samme, og jeg sier svært lite ang privatlivet irl også.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lyver ikke om noe. Det som jeg ikke vil andre på nett skal vite om meg, det skriver jeg ikke om.

Skrevet

Jeg lyger ikke, for jeg velger å ikke svare på slike spørsmål.

Gjest StockDama
Skrevet

jeg svarer ærlig på det jeg svarer på =p

vil jeg at folk ikke skal vite noe spesifikt, lar jeg bare vær å svare.

fungerer som bare det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lyver ikke, jeg er gjest. Da slipper jeg å lyve for at ingen skal kjenne meg igjen.

Gjest vimselot
Skrevet

Ok, lyger i dagbøkene deres da? Lyge eller omskrive...

Jeg svarer på fora og da lyger jeg ikke, men jeg danser litt på sannheten, uten at det er løgn akkurat...

Alle her er ærlige?

Skrevet

Jeg lyver ikke. Hvis jeg f.eks. ikke vil at folk skal vite hvor jeg bor eller hvor gammel jeg er, lar jeg bare være å skrive det. Det kan imidlertid tenkes at folk klarer å slutte seg til slike ting utfra andre ting jeg skriver, men det tar jeg ikke så tungt, da jeg ikke skriver noe her inne som jeg ikke kunne sagt i lunsjen på jobben.

Skrevet

Kan ikke komme på noe, men det kan godt være, jeg har en livlig fantasi og liker å dikte opp morsomme historier.

Skrevet
Ok, lyger i dagbøkene deres da? Lyge eller omskrive...

Nei, jeg verken lyver eller omskriver i dagboken. Men så skriver jeg ikke så mye om mitt personlige liv der heller - mer mine tanker og evt. større begivenheter.

Gjest Gjest_jeanette_*
Skrevet

jeg lyger om at jeg har barn og så ikke barn, men har vel avslørt meg at det var løgn.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok det er mange her inne som pynter på sannheten.

Tror også at mange fremstiller seg selv som mye mer prektige enn dem egentlig er, særlig når det gjelder de som svarer i barne trådene.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har vel strengt tatt kommet med en del udokumenterte påstander, som jeg mener jeg har sett dokumentasjon på før, men jeg går alltid tilbake og retter dersom jeg finner ut jeg har skrevet noe som er direkte feil :)

Skrevet
Jeg har vel strengt tatt kommet med en del udokumenterte påstander, som jeg mener jeg har sett dokumentasjon på før, men jeg går alltid tilbake og retter dersom jeg finner ut jeg har skrevet noe som er direkte feil :)

Det er forskjell på å lyve og å ta feil, da. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror også at mange fremstiller seg selv som mye mer prektige enn dem egentlig er, særlig når det gjelder de som svarer i barne trådene.

Det tror jeg også.Sikkert mange som lyver om vekten sin også og om hvor pene dem er

Gjest Kristin_
Skrevet

Det er sant, men jeg uttaler meg vel ganske ofte mer skråsikkert enn jeg har dekning for ;). Ellers lyver jeg ganske lite, hvis det er informasjon jeg ikke vil skal komme ut om meg tar jeg heller og ikke forteller noe i det hele tatt, i steden for å lage sin egen alternative virkelighet, det må jo bare bli rot til slutt =D

Gjest Gjest
Skrevet
(......) i steden for å lage sin egen alternative virkelighet, det må jo bare bli rot til slutt =D

En god løgner må ha en god hukommelse, ellers blir alt bare rot og løgnene blir avslørt.

Skrevet
Jeg lyger ikke, for jeg velger å ikke svare på slike spørsmål.

Samme gjelder meg. Hvis det er spørsmål jeg ikke vil besvare her inne så er det vel bedre å la være å skrive noe i det hele tatt enn å lyve. :overrasket:

Gjest TaraTarantell
Skrevet

jeg lyver om nesten alt.

men har jeg et problem eller noe så får jeg problemstillingen til å passe bra ved å omgjøre bare på en liten detalj som folk ikke merker kanskje.

jeg skriver heller ikke så personlig her og er glad for det.

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Helt enig med deg. Det er liksom ikke måte på hvor selvstendige og fantastiske alle er ... De fleste her har jo flyttet hjemmefra som 15-åringer, laget middag og vasket huset hjemme fra de var 10. Nå er barna like fantastiske .. :legrine:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lyver stort sett om det meste. Jeg hadde to barn i en tråd og ingen barn i en annen. Bortsett fra meninger, de er sanne men overdrevne og satt på spissen ofte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...