Gå til innhold

Hvilken person skriver jeg om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en lek hvor jeg beskriver en kjent person. Den som vet hvilken person jeg skriver om. Skriver svaret og lager en ny oppgave

Denne mannen har kun 9 årig grunnskole. Han begynte som fisker og idag er han en av Norges aller rikeste menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjell Inge Røkke

Hun er 34 år gammel. Hun har tidligere hatt forhold til Kjell Inge Røkke. Styreforman i et stort selskap.

Gjest Gjest
Skrevet

C. Middelfart

Hun liker å lese eventyr.

Skrevet

Prinsesse Märtha Louise

Han er multikunstner med en karriere innen fotball, han er i dag mest kjent som forfatter og sanger.

Skrevet
C. Middelfart

Hun liker å lese eventyr.

Prinsesse Marha Louise

Han er blitt både verdensmester og Europa mester i fotball, men vil desverre huskes aller best for at han i sin avskjedskamp skalla ned en motspiller

Skrevet

Zinedine Zidane

Han fikk Nobelfredpris i 2001. Diplomat og var FNs syvende generalsekretær.

Skrevet

Kofi Annan

Han var USAs første president

Skrevet (endret)
Kofi Annan

Han var USAs første president

George Washington

Han er en av Norges aller mest forhatte menn gjennom alle tider, og det var svært få som gråt da han ble skutt på Akershus Festning en høstdag i 1945. Navnet hans er over hele verden synonymt med akkurat det han gjorde

Endret av Kjetil E
Skrevet

Quisling

Hun er en av Norges mest leste barnebokforfattere.Skrev om at mor var ute og arbeidet og far stelte hjemme på 50-60 tallet.

Skrevet

Anne -Cath Vestly

Han er verdens mest solgte artister innen kategorien latin-amerikansk pop. Sønn av en annen kjent artist. Han har solgt over 30 millioner album over hele verden, og i 2003 ble han brusfabrikanten Pepsis nye ansikt utad.

Gjest Gjest
Skrevet

Enrique Iglesias

Hun er en kvinnelig politiker, særget for å få EUs grunnlov i havn.

Skrevet

Angela Merkel

Han var en av Nazi Tysklands aller mektigste menn. Av mange ansett som den nest mektigste av dem alle. Selv om han ofisielt kun var Hitlers Privatsekretær. Han var en meget mytisk mann og veldig mediesky. De allierte viste nesten ikke noe om han før etter 2VK. Det er faktisk aldri funnet ut hva som skjedde med han, om han ble drept, begikk selvmord eller levde i beste velgående etter krigen

Skrevet

Traudl Junge

Han er født i 1941 og har trent et av Norges beste fotballag i to perioder på 90-tallet og begynnelsen av 20 århundrede.

Skrevet
Traudl Junge

Han er født i 1941 og har trent et av Norges beste fotballag i to perioder på 90-tallet og begynnelsen av 20 århundrede.

Nope. Hans fornavn er faktisk et vanlig fornavn her i Norge også

Skrevet
Angela Merkel

Han var en av Nazi Tysklands aller mektigste menn. Av mange ansett som den nest mektigste av dem alle. Selv om han ofisielt kun var Hitlers Privatsekretær. Han var en meget mytisk mann og veldig mediesky. De allierte viste nesten ikke noe om han før etter 2VK. Det er faktisk aldri funnet ut hva som skjedde med han, om han ble drept, begikk selvmord eller levde i beste velgående etter krigen

Martin Bormann

Skrevet

Nils Arne Eggen

Hun var en russisk journalist som var kjent for sin opposisjon til Putin-regimet. Hun ble funnet skutt og drept lørdag 7. oktober 2006 i heisen i bygningen hun bodde i Moskva.

Skrevet

Anna Politkovskaja

Mange kvinners drømmemann, og er blitt legendarisk etter et av historiens mest kjente bad... :lese:

• 9 måneder senere...
Gjest vimselot
Skrevet
Anna Politkovskaja

Mange kvinners drømmemann, og er blitt legendarisk etter et av historiens mest kjente bad... :lese:

Prøver meg med Fabian Stang selv om han ikke er min drømmemann og det neppe kan kalles et av historiens mest kjente bad...kanskje her i Norge men???

Skrevet
Prøver meg med Fabian Stang selv om han ikke er min drømmemann og det neppe kan kalles et av historiens mest kjente bad...kanskje her i Norge men???

Holder også en knapp på Fabian Stang. (kommer hvertfall ikke på noen andre).

Prøver meg med ny oppgave:

Dansk forfatter - pseudonym Isak Dinesen.

Skrevet

Karen Blixen

født 8. januar 1935, død 16. august 1977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...