Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Har vært gift med en flott mann i 14 år, men for nesten 2 år siden ble jeg hodestups forelsket i en annen. Jeg har aldri tidligere opplevd noe så intenst som denne forelskelsen, men etter mange lange uker valgte jeg å fortelle alt til min mann og vi har sammen klart å finne sammen igjen. Det var aldri noe fysisk forhol mellom meg og den andre, men en gjensidig, intens forelskelse. Etter dette har jeg overhode ikke hatt kontakt med den andre, og er sikker på at jeg valgte riktig når jeg ble hos min mann. I dag, neste 2 år etter har vi på mange måter et bedre forhol enn vi har hatt på mange, mange år, men fremdeles har jeg dager hvor jeg lengter etter å være opp over ørene forelsket igjen. Jeg har en flott mann, vi har flotte barn i sammen, vi er kjempe gode venner, krangler sjeldent, så hvorfor kan jeg ikke glemme alt det andre... Jeg savner kriblingen i magen når det kommer en sms, savner å møte blikket til en som gjør deg mo i knærne, savner alt som har med forelskelsen.... Men jeg vil for alt i verden ikke tilbake dit jeg var. Ønsker ikke å få meg en ny mann, vil ha ham jeg har, skulle så gjerne bare ha de samme følelsene for ham igjen. Husker jo at de var der for lenge siden. Vet ikke hva jeg ønsker av dette innlegget, men kanskje er det noen som har det slik som meg?
Gjest Pax Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg synes forelskelse er slitsomt, da blir jeg bare urasjonell , fjern og dum. Vennskap og seksuell kjemi er det beste.
Gjest Cienna Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det er ikke unormalt det du føler...etter så mange år sammen er det lett for å komme inn i rutiner....En tar litt for gitt det en har og livet blir A4....så kommer det en attraktiv mann inn i livet ditt som får deg til å føle deg som en fjortiss....spenningen, sommerfuglene i magen og tankene begynner å vandre...en drømmer og lager en illusjon om hvordan ting kunne vært.... Det viktigste her (for det er ingen tvil om at du elsker mannen din), er at dere prøver å finne frem igjen til det dere hadde da dere traff hverandre. Kvitt dere med ungene en kveld og ha en datenight. Kle dere opp, spis en god middag med litt vin og ta inn på et hotell for natten. Av og til er det så lite som skal til for å få opp spenningen....Flørt med hverandre...klå på hverandre, kyss offentlig på gaten(KLINE), ta på hverandre under bordet et offentlig sted....lek sammen..... Et langvarig forhold trenger ikke å bli kjedelig, det er bare små detaljer dere kan fikse på for å sprite det opp igjen. Kjøp noe lekkert undertøy på kondomeriet, kjøp sexterninger og spill....oljer og flytende sjokolade... Dere elsker hverandre; Finn frem tenåringene og lidenskapen dere begge fremdeles har i dere. Husk å pleie dere selv og forholdet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå