Gå til innhold

menn & ryktesprdning

CiZi

Anbefalte innlegg

Hva ialledager er det som får en voksen mann til å snakke kritisk /nedsettende om en annen voksen manns flørt/forhold til kvinner?

At han er en skjørtejeger.

En ting er at det kan være rett & slett sannheten,men allikevel så er det fordømrade lavmål.

Menn gjør da ikke slik?

:kaffe:

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hva ialledager er det som får en voksen mann til å snakke kritisk /nedsettende om en annen voksen manns flørt/forhold til kvinner?

En ting er at det kan være rett & slett sannheten,men allikevel så er det fordømrade lavmål.

Menn gjør da ikke slik?

Takk!

Han ville sikkert bare advare damen. Det er vel bra det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn? Nei, ingen skal gjøre slikt, men det er ikke bare menn som holder på sånn. Kvinner og. Kvinner syns jeg er verre.

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meg selv som gjest

Sladder er ikke forbehold kvinner, menn er like flinke til å sladre. Og at menn er så mye mer reale er også en myte, det er like mye baksnakking der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare kvinner. Jeg er mann og synes også du er verre.

ok. og?

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Menn gjør da ikke slik?

Takk!

Hva skal vi menn gjøre om ei trivelig uvitende jente vurderer et forhold med en fyr vi vet ligger med alle han kommer over, og bytter partner ukentlig?

Skal vi holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi menn gjøre om ei trivelig uvitende jente vurderer et forhold med en fyr vi vet ligger med alle han kommer over, og bytter partner ukentlig?

Skal vi holde kjeft?

Enig at her må man si noe så er det iallefall kommet en advarsel.Jeg vil vel heller ikke karaktisere det som rent rykte..

Det jeg nevnte på toppen her er en synsing fra en mann,som mener at flørting en mann bedriver,hvor damene sikler, så er mannen en skjørtejeger.

Jeg flørter ofte,uten at jeg tenker at jeg skal hoppe til køys med de jeg flørter med!

Flørt er en del av livet,men man MÅ kjenne sin besøkelsestid i så måte.

Jeg vil da vel ikke pga det få rykte på meg for å være buksejeger

for det. :ler:

P.S Mitt inntrykk og min erfaring med menn ang sladder og rykter er at de er mye mer reale enn mange kvinner. Men jeg har sett unntakene....de blir gjerne ikke nærmere kjent med meg siden de nok også ville si en & annen ting om meg som de da evt kanskje fikk vite..

Nuvel..;)

Livet er HÆRLIG og jeg leter....spennende:P

Endret av CiZi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

det er når man av en eller annen grunn irriterer seg over en annens væremåte,hell, lykke og når man vil gjøre seg bedre enn andre man sprer rykter.

Rykter og sladder er aldri uttrykt verbalt i beste mening og for å gjøre ett annet menneske stort iallefall.

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...