Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var på hud analyse hos hudpleier og hun ba meg kaste alle produkter jeg hadde(relativt dyre biotherm produkter) på grunn av at huden min var så ekstremt tørr( jeg kan ikke se den er det...)

hun sa jeg ikke ville merke noe nå men om 10 år ville jeg få kjempe mye rynker....

hun sa jeg burde bruke dermalogica (som ikke kan være salgstriks da hun ikke selge de prduktene) men, det er dyre produkter og jeg lurer på om hvilken krem jeg kan kjøpe som tilsvarer dermalogica bortesett fra i pris.?

jeg vil ha:

parfymefri

mild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener: du er ute etter en krem som er like gode som Dermalogica? Vel, hvis du skal ha noe som er mye billigere så vil de mest sannsynlig ikke være like gode. Selv har jeg god erfaring med Vichy fra apoteket som har kremer til rundt 150 - 200,-. Det finnes flere ulike typer og flere av dem er milde, mens andre er nokså sterke.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg var på hud analyse hos hudpleier og hun ba meg kaste alle produkter jeg hadde(relativt dyre biotherm produkter) på grunn av at huden min var så ekstremt tørr( jeg kan ikke se den er det...)

hun sa jeg ikke ville merke noe nå men om 10 år ville jeg få kjempe mye rynker....

hun sa jeg burde bruke dermalogica (som ikke kan være salgstriks da hun ikke selge de prduktene) men, det er dyre produkter og jeg lurer på om hvilken krem jeg kan kjøpe som tilsvarer dermalogica bortesett fra i pris.?

jeg vil ha:

parfymefri

mild

Hvis du kjøper dermalogica på nettet (strawberrynet, lookfantastic osv.)så er det ikke så dyrt, dvs samme prisnivå som biotherm.

Ellers kan jeg anbefale avene produktene som du får på apoteket.

Uansett litt rart at hun mener huden din er ekstremt tørr og du ikke merker det? Har man tørr hud kan man jo somregel se rynker rundt f.eks øynene ganske godt og huden føles stram etter rensing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...