Gå til innhold

Er dere ærlige?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Betyr det at en fullmoden ereksjon er det eneste kriteriet får å komme under kategorien "pen"?

Nei.

Men det er jo da kuken virkelig viser seg ifra sin beste side; ellers så ser den jo så slapp ut... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som er så komisk med en vakker k** da? Kan huske at jeg har kommentert utseendet på en manns kjønnsorgan uoppfordret 2 ganger. Den ene var stor og samtidig den peneste jeg har sett (ikke fordi den var stor altså...) . Den andre var middels av størrelse, men også den var veldig pen. Er det bare jeg og sexysadie som synes det mannlige kjønnsorgan kan være vakkert? Ellers er vel den mest vanlige kommentaren om en k** rett og slett at den er god og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

det lurte faktisk jeg også lit på...

er det med eller uten forhud?med eller uten hår?med eller uten vorter og sår?

smaken er vel som baken tenker jeg så dette blir enda et spørsmål uten noe endelig løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Selvfølgelig sier jeg hva jeg mener....når jeg har noe positivt å si; dvs at den er megasvær. Og de er de beste ja...

Værdame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser som regel et vakkert ansikt eller en vakker kropp ut?

Smaken varierer jo, men som regel er det det velproporsjonertesom er vakkert for det menneskelige øye! Akkurat som sexy sadie sier. Det forundrer meg virkelig at det er så ufattelig at det kan gjelde en p*** også :o ?! Det kvinnelige kjønnsorgan er vel også vakrest når det er velproporsjonert med myk fin hud og frisk rosaaktig farge? det er jo sånn Playboydamene ser ut, om ikke akkurat alle oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...