Gå til innhold

Er dere ærlige?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Aktor

Hei

Når dere har sex med en mann og dere kommenterer utstyret hans(uoppfordret) er dere ærlige?

Eller er det noen av dere som bare sier for å få han til å føle seg godt?

Eksempelvis "Åh, du er så stor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Kommenterer ikke utstyret til en mann i d hele tatt med mindre jeg synes kuken hans er pen. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempelvis "Åh, du er så stor"

Det har jeg gjort EN gang ja... Ikke fordi han var noe større enn "vanlig", så det var vel for at han skulle seg godt ja :oops:

Ellers lar jeg være å kommentere hvis det er ons. I forhold er jeg oppriktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer ikke utstyret til en mann i d hele tatt med mindre jeg synes ku### hans er pen.

:hoho: ...koselig for en mann å kunne gå rundt å føle at han har en veldig pen en... det tror jeg kan gjøre en mann mere innbilsk enn komplimenter om at han har en stor en..

...du kunne vært interessant å høre hvilke kriterier du går etter, når du bedømmer noen som pene og noen som stygge....? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

du veit ca om du har stor , midels eller liten og om ei da plutselig sier at du har stor stake så trur jeg de fleste får mistanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For å være helt ærlig vil jeg mye, mye heller ha tilbakemeldinger om at det jeg gjør er godt, deilig, kiler etc... :ler: enn at frontkjemperen min er utpreget stor eller pen (for den tror jeg er ganske middels, nemlig).

med andre ord; små ord og/eller stønn er verdens mest inspirerende tilbakemelding, og gjør underverker... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktor

Jeg vet faktisk ikke om den er stor,liten eller middels... Jeg kan vel si at jeg har begrenset erfaring med andre menns p****. Jeg har alltid regnet med at den var omtrent middels, men utover det "vet" jeg bare at den ikke er veldig liten eller veldig stor....

Det er vel litt forskjellig hva en jente opplever som stort utstyr også, basert på tidligere erfaringer, egen fysikk etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

...du kunne vært interessant å høre hvilke kriterier du går etter, når du bedømmer noen som pene og noen som stygge....? :kul:

Nei, tror ikke jeg vil fortelle hvilke kriterier jeg går etter. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig vil jeg mye, mye heller ha tilbakemeldinger om at det jeg gjør er godt, deilig, kiler etc... :ler: enn at frontkjemperen min er utpreget stor eller pen (for den tror jeg er ganske middels, nemlig).

med andre ord; små ord og/eller stønn er verdens mest inspirerende tilbakemelding, og gjør underverker... :sjarmor:

Flott, da har jeg ikke vært helt på jordet.... hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noen grunn til at jeg skal kommentere utstyret hans uoppfordret hvis jeg må lyve for at han skal bli fornøyd. Da er det vel bedre å holde kjeft, uoppfordret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Hvis jeg blir imponert i positiv forstand så kan jeg vel finne på å si det. Ellers så er jeg ikke opphengt i størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anie uinlogget

Jeg er faktisk heller ikke opptatt av størrelsen (tro det - dem som vil), og jeg sier det jeg mener. Hvorfor juge :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For all del, si aldri at han er liten. Det vil kunne ødelegge sexlivet deres. Tenk deg om han hadde sagt at han ikke merket noe under akten, pga du var for vid..

Bare et lite viktig innspill fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
For all del, si aldri at han er liten. Det vil kunne ødelegge sexlivet deres. Tenk deg om han hadde sagt at han ikke merket noe under akten, pga du var for vid.. (og med tanke på at han var av normal størrelse)

Bare et lite viktig innspill fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anie uinlogget

Men kjære gjest.. jeg har ikke helt forstått det der jeg... Hvorfor tror gutter at den er for liten - det har vel like mye å si på jentas størrelse der nede :-?

Jeg mener at den kun er for liten når jentas størrelse der nede er for vid - og hvem sin "skyld" er det... INGEN... mener jeg....

Derfor kunne jeg ALDRI ha ledd eller sagt noe til en gutt om at den var for liten - det handler like mye om jentas størrelse....

Og apropo jentas størrelse? - Går det ann å spørre en gutt om det? Det er faktisk noe jeg lurer på - men som jeg aldri har fått meg til å spørre... Er jeg vid eller trang - eller akkurat passe tro :-?

Men samtidig.. Går det ann å svare på det.... Jeg kan være trang for en gutt og vid for en annen... :roll:

uansett.... Størrelsen betyr ikke noe for meg..... Det er selve gutten jeg bryr meg om og interesser meg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kommenterer ikke utstyret til en mann i d hele tatt med mindre jeg synes ku### hans er pen.

:hoho::hoho::hoho:

"Jeg må si du har en skikkelig pen ku### ..."

:hoho: Jinx ler enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du den profilerte malerens Selvportrett?

Han hadde jo en helt vildt praktfulll ereksjon

Betyr det at en fullmoden ereksjon er det eneste kriteriet får å komme under kategorien "pen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...