Bryggejenta Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Forhåpentligvis er førstefødte rett rundt hjørnet (termin fredag førstkommende). Men jeg har et spørsmål som jeg tror passer bedre her enn hos graviditet/spedbarn (men det er mulig jeg tar feil): Jeg selv, og sambos niese, hadde som små begge et par-tre episoder der vi sluttet å puste. Jeg var til utredning over flere år som barn uten at de fant noen diagnose, det samme tror jeg gjelder niesen. Ser for meg maaaaange turer inn på soverommet for å sjekke at han puster (det ville det nok blitt uansett , men allikevel). Men for å kunne senke skuldrene noe, vurderer vi pustemonitor. Er det noen som har erfaringer med disse? Hvor lenge kan de brukes i praksis? (For de jeg har funnet står det at de kan brukes inntil barnet er et år (men både hun og jeg hadde jo problemene etter 12 mnds alder...).) Finnes det typer som kan brukes lenger??
Far til 2 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg antar at det er tekniske årsaker til at reklamen operer med 1 år. Har også hørt at det skal gå an å leie slike løsninger. Om løsningen "brukes opp" vil jeg tro at det å leie en løsning er beste alternativ. Jeg foreslår at du ringer til de som importerer slike løsninger og spør om årsaken til denne "ett års grensa".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå