Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Desirè
Skrevet

Noen her som har prøvd vippeextensions? Er det verdt pengene? (Ganske dyrt da..... I underkant av 2000 kr første gangen, og så 300 kr for etterfyll hver 3 uke)

Har lyst til å prøve, siden jeg ikke akkruat har verdens lengste øyevipper. Men lurer på om det er verdt det dah.. :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er verd det, men du må være forsiktig med vippene etterpå da... :S Kan liksom ikke gni deg i øya om morgenen.

Skrevet

Hva med mascara da? Bruker dere ikke det da?

Gjest Desirè
Skrevet
Hva med mascara da? Bruker dere ikke det da?

Mascara skal fjernes før man sover f.eks, mens med vippeexenstion er jo vippene like fine døgnet rundt. ;) Også er effekten av exenstions av et litt annet kaliber enn den man får av en mascara. Selv de dyreste mascaraene har sine begrensninger. :sexy:

Gjest Gjest
Skrevet
Mascara skal fjernes før man sover f.eks, mens med vippeexenstion er jo vippene like fine døgnet rundt. ;) Også er effekten av exenstions av et litt annet kaliber enn den man får av en mascara. Selv de dyreste mascaraene har sine begrensninger. :sexy:

trenger man som regel ikke maskara når man har vippe extension? jeg får lange vipper når jeg bruker maskara men har lyst å slippe maskara hvertfall nå på sommeren..

Gjest Gjest
Skrevet

Bare sørg for å ta enkeltvipper, ikke punktvipper. Jeg har hatt punktvipper, og de var fine i 2 dager... Og det er SÅ ekkelt med de knutene innerst... Usj, aldri mer.... men lyst å prøve enkeltvipper!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt og har en god veninne som har det.

Personlig er jeg født med lange vipper så ville bare ha det for en dramatisk effekt noe jeg ikke fikk.

Er mye finere medmascara som skiller dem og gir dem en sminket effekt.

Veninnen min har mega korte og det er derfor greit.

Egentlig så skal man jo IKKE bruke mascara, da faller de fortere av. Alt sliter på.

Skrevet

Noen som har bilder av dette?

Gjest Lipgloss
Skrevet

Jeg registrerte meg like gjerne.

Kan man poste bilde av seg selv?

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere erfaringer?? Hvor er det man får gjort det i Osloområdet?

Gjest Lipgloss
Skrevet
Flere erfaringer?? Hvor er det man får gjort det i Osloområdet?

Bogstadveien :) send pm hvis det er noen som er veldig interessert.

Skrevet
Jeg registrerte meg like gjerne.

Kan man poste bilde av seg selv?

I albumet, eller hvis du har link til fotoknutensen eller noe sånt på nettet...

Hvor mye har dere betalt og hvor lenge varer det?

Gjest Lipgloss
Skrevet (endret)
I albumet, eller hvis du har link til fotoknutensen eller noe sånt på nettet...

Hvor mye har dere betalt og hvor lenge varer det?

jeg har veldig lange vipper fra før av, så effekten ble ikke særlig synlig i mitt tilfellet. Ser bare mine egne vipper, de anbefalte meg heller ikke å ta det og hun tok svært lite..

Deler derfor samme erfaring som gjesten over..

Jeg ønsket dem ikke så på meg varte de bare i 2 uker..

http://i15.tinypic.com/625x17t.jpg

her ser dere før og etter..

Innlegg endret. KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Lipgloss
Skrevet

Jeg betalte 1000 kr. Det koster vanligvis 1600-2000 på dette stedet.

Gjest Pjusk
Skrevet

Himmel, du har jo så lange vipper at jeg klarte ikke å se hva som var 'før' eller ' etter'... Din heldiggris!!! Hmrpf... :slåss: *misunnelig*

Kul sveis, forresten!! :)

Skrevet

Fine vipper - nesten vanskelig å se hva som er før og etter, ja.

Ikke den verste prisen, hvor lenge varte det/har du blitt fortalt at det skal vare? :)

Gjest Lipgloss
Skrevet
Fine vipper - nesten vanskelig å se hva som er før og etter, ja.

Ikke den verste prisen, hvor lenge varte det/har du blitt fortalt at det skal vare? :)

Tusentakk til begge dere.

Altså jeg følte meg ikke vel med disse da de ikke var så veldig veldig synlige osv. Orket ikke å stresse med å aldri bruke mascara, vær forsiktig ellers osv, så jeg var veldig uforsiktig de første to ukene for å få dem av. Jeg ble fortalt at de skulle vare opptil 4 uker, og deretter etterfyll hvis jeg ønsket det.(koster 500-600 kr).

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har mulighet til å være "prøvekanin" for en salong som skal ta inn dette i slutten av oktober. Jeg lurer litt på om det er lurt, iogmed at de ikke har prøvd dette . :s

• 1 år senere...
Gjest Karine_
Skrevet
Noen her som har prøvd vippeextensions? Er det verdt pengene? (Ganske dyrt da..... I underkant av 2000 kr første gangen, og så 300 kr for etterfyll hver 3 uke)

Har lyst til å prøve, siden jeg ikke akkruat har verdens lengste øyevipper. Men lurer på om det er verdt det dah.. :sexy:

Jeg gjør det hos en flink stylist i Oslo sentrum, hver gang jeg skal på ferie, eller til fest. De sitter i 1,5 måned på meg. De ser veldig flott ut, får mye oppmerksomhet fra menn ;))) og kvinner. Jeg har abdet med dem i sommer og de var like fine og falt ikke av. Anbefales!! :yvonne:

Skrevet
Jeg gjør det hos en flink stylist i Oslo sentrum, hver gang jeg skal på ferie, eller til fest. De sitter i 1,5 måned på meg. De ser veldig flott ut, får mye oppmerksomhet fra menn ;))) og kvinner. Jeg har abdet med dem i sommer og de var like fine og falt ikke av. Anbefales!! :yvonne:

Det kunne jeg tenkt meg!! Har litt tunge øyelokk og sliter litt med å få mascaraen til å bli pen, og å få øyevippene pene!

Hvor i Oslo gjør du dette, og hva koster det?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...