Gjest lillebøll Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Dette er så ufattelig teit, men jeg reagerer likevel jeg Ville du reagert om du så på en internettprofil kjæresten din har at det står annen legning enn den du vet om?
Gjest Blondie65 Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Dette er så ufattelig teit, men jeg reagerer likevel jeg Ville du reagert om du så på en internettprofil kjæresten din har at det står annen legning enn den du vet om? Hvis det var en profil jeg viste at han/hun hadde laget selv og dette var måten jeg fant ut av den "nye" legningen ja så hadde det faktisk blitt huskestue. Hvis vedkommende derimot hadde vært åpen om sin bifili overfor meg først så hadde det vært noe helt annet, forutsatt at jeg var komfortabel med at dette var "offentlig informasjon".
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 selvfølgelig. det ville jo være en viktig del av vedkommende, og hvis jeg ikke fikk vite det selv, ville jeg vel tro han hadde noe å skjule.
Gjest StockDama Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Kommer annpå...hadde han skrevet bifil så er nå den saken helt grei, hadde han skrevet homofil...såh...jah uhm...den ville vært litt kjip =D
Gjest =tentacle= Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Ville du reagert om du så på en internettprofil kjæresten din har at det står annen legning enn den du vet om? Ja.
Gjest Peachbud Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Ja, helt klart! Det er viktig med åpenhet i et forhold.
Paradokset Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Spørs hva slags profil det er snakk om, når den ble opprettet etc Det kan jo tenkes at dette er en tanke han/hun har lekt med..uten at det er noe man nødvendigvis vil sette ut i live....sånne fantasigreier kan man jo få "levd" litt ut på nett.
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jaja, fått kjeftet det ut av systemet nå Men enkelte ting foretrekker jeg å finne ut gjennom kommunikasjon og ikke facebook.
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Hadde tenkt slik: Bifil = kult Homo = slutt Men hadde det vært kult å lest det på nett først? Det vil si at andre som bruker mer tid på nett kanskje fikk dette med seg før du gjorde..
Gjest Pax Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Men hadde det vært kult å lest det på nett først? Det vil si at andre som bruker mer tid på nett kanskje fikk dette med seg før du gjorde.. Jeg ville nok stusset litt. At han synes å komme ut av skapet på nettet er greit, men å fortelle det til kjæresten ikke er greit. Det er jo ikke helt logisk. Også ville jeg nok blitt litt såret fordi han ikke hadde tiltro til meg. Så jeg hadde forventet en god forklaring, det er klart.
Gjest =tentacle= Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Om kjæresten er bifil, vil jeg gjerne vite det før min omgangskrets og familie finner det på nettet. Faktisk før det blir seriøst med oss også.
venus* Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Jeg hadde ikke likt om mannen min hadde proklamert om at han var bifil i det hele tatt... I hvert fall ikke på facebook hvor familie og venner ser det.
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Ok, nå er kjæresten min homofil så familien og venner er jo kommet over det. Men dersom kjæresten plutselig skulle bli bifil vil jeg gjerne vite det. For en ting er kommunikasjon oss i mellom ikke bør foregå på facebook, men hvordan fant hun plutselig ut at hun var bifil? Men nå var hun vist ikke bifil, men det var vist for å slippe alle reaksjonene fra mennesker hun ikke har sett på lenge som husker henne som "hetero". Greit nok, men jeg ble flyforbanna og nokså redd for jeg må si jeg skvatt litt.
Gjest Kristin_ Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Aha, så det var et slags forsøk på å redde ansikt. Det var fremdeles litt taktløst fra kjærestens side synes jeg. Men om kjæresten min var bifil hadde jeg da virkelig ikke hatt noe problem med at han hadde dette i profilen sin der familie og venner kunne se det, det er jo ikke akkurat noe å skjemmes over Jeg hadde i hvertfall hatt lite lyst til å prøve å sparke han inn i skapet igjen.
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Nei hun må gjerne være bifil, men da må hun si det til meg først. Ikke alle andre.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Nei hun må gjerne være bifil, men da må hun si det til meg først. Ikke alle andre. Dette er jeg helt enig med deg i - jeg forventer at jeg vet det før resten av vår nære omgangskrets. Så pass respekt må man ha for hverandre, også om man oppgir på nett at man er singel når man ikke er det eller at man liker å flere enn det vanlige antallet med seg i sengen. Dette har med å ha respekt for de som står en nærmest å gjøre (også fordi de skal sitte der total fjollet når venner eller andre gjenkjenner ens kjære på nett og spør om det er slutt eller om en vet at han/hun jakter på andre etc).
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Bifil, homo, har vel liten betydning hvilken legning denne personen har hvis du er glad i h*n. HVorfor lage et problem ut av det. Dramaqueen
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Bifil, homo, har vel liten betydning hvilken legning denne personen har hvis du er glad i h*n. HVorfor lage et problem ut av det. Dramaqueen Lær deg å lese. Står ingenting om at legningen i seg selv er et problem, men kommunikasjon.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Lær deg å lese. Står ingenting om at legningen i seg selv er et problem, men kommunikasjon. Hvis kommunikasjonen er så dårlig at det er et problem å fortelle om legningen, så er det vel tilliten til deg som er det virkelige problemet. Stoler ikke nok på din reaksjon ved å fortelle. Hvis det er å stå fram med sin legning som er det kjipe så er det vel ikke et problem for deg. Den andres problem, ikke ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå