Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å legge selve neglelakken, men det blir ikke skikkelig tørt!! Den blir seig og kan draes av med fingertuppene...har akkurat kjøpt nye lakker så det er ikke for gamle heller.....HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Landra
Skrevet

Hei!

Har gjort samme feil MANGE ganger. Er dessverre ikke tålmodig nok til å la det tørke skikkelig. La det tørke skikkelig for hver lag.

Lykke til!

Skrevet
Jeg har ikke noe problem med å legge selve neglelakken, men det blir ikke skikkelig tørt!! Den blir seig og kan draes av med fingertuppene...har akkurat kjøpt nye lakker så det er ikke for gamle heller.....HJELP!!!!

Det er nok fordi du tar på for mye. Drypp et par dråper med neglelakkfjerner oppi neglelakken og rist godt, deretter påfører du kun et tynt, tynt lag på neglene.. Jo flere lag du skal ha på desto lengre tid tar det før det tørker..for og forkynne tiden litt kan du holde fingrene under kaldt vann..men egentlig er det ingenting som hjelper :kyss:

Skrevet

Jeg har UV lampe. herder på 1minutt=) det var en genial investering =)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

Hallo:D Har noen av dere en ide om hvordan jeg kan legge på fint fransk manikyr, jeg får ikke til det hvite:(...

Gjest Gjest
Skrevet
Hallo:D Har noen av dere en ide om hvordan jeg kan legge på fint fransk manikyr, jeg får ikke til det hvite:(...

Trening.

Men man kan få kjøpt sånne små papirbiter man klistrer på som gjør det lettere å få en jevn kant.

Skrevet

Det finnes lakkfortynnere å få kjøpt.

Neglelakkfjerner ville jeg ikke brukt.

Det sier seg selv hvorfor :)

Skrevet

Hvor har du kjøpt den og hva koster den?

Skrevet

Men det gjør vondt når geleen tørker! Auauau!

Gjest starkitten_utlogget
Skrevet

Jeg leste ett sted på nettet at man kan bruke en tynn sminkekost til å påføre det hvite med.

Jeg kjøpte forleden dag noe jeg ved første øyekast trodde var lipliner kost, men så det var en eyelinerkost fra depend jeg hadde kjøpt. Jeg har øvet meg litt med å legge fransk manikyr og det har vært mye lettere ved å bruke den kosten, men fortsatt sliter jeg en del med å få det fint på høyre hånd, men øvelse gjør vel mester :tommel:

Gjest blenda
Skrevet

jeg bruker rett og slett små teipbiter som jeg limer over neglene der jeg ikke vil ha hvit farge. så lakker jeg ivei med det hvite,lar det tørke litt og drar forsiktig av teipen før jeg lakker over det hele med en lys rosa farge. funker bra både på høyre og venstre hånd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...