Gå til innhold

Bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det med 12 liter hvit vin og 15 liter Rød vin til 20 stk til middagen.Det kommer ca 5 til kaffen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg er mere enn nok.

Jeg serverte i bryllup i går...husker ikke nøyaktig,men vil tippe vi åpnet ihvetrfall 25-30 rødvin og kanskje 15 hvitvin. Men dette var 67 gjester!!! (Og de satt ved bordet fra 18.00-23.00)

Gjest -eline-
Skrevet
Holder det med 12 liter hvit vin og 15 liter Rød vin til 20 stk til middagen.Det kommer ca 5 til kaffen

12 liter hvitvin gir minimum 96 glass (6-7 glass pr 75 cl), til forrett er det vanlig med 1 glass pr pers (til hovedrett 3 glass).

15 liter rødvin gir minimum 100 glass (5-6 glass pr 75 cl), til hovedrett regnes 2-3 glass pr pers. For mer info se Vinmonopolet.

Så ja, du har mer enn nok drikke :)

Skrevet

Det holder helt sikkert... giftet meg på lørdag. vi hadde også kjøpt 27 liter vin. var 25 stk Vi har nå 4 kartonger med vin igjen.... he he.Men spørs sikkert på hva dere har ellers. vi hadde noen kasser øl, og en del flasker cognac og bailys. det gikk det ganske mye av faktisk... spørs jo også på gjestene, hvor mange drikker ikke alkohol osv....

Skrevet (endret)
Det holder helt sikkert... giftet meg på lørdag. vi hadde også kjøpt 27 liter vin. var 25 stk Vi har nå 4 kartonger med vin igjen.... he he.Men spørs sikkert på hva dere har ellers. vi hadde noen kasser øl, og en del flasker cognac og bailys. det gikk det ganske mye av faktisk... spørs jo også på gjestene, hvor mange drikker ikke alkohol osv....

Skal ha 2 liter cognac,2 liter bailys,Wisky 2 liter etter middagen .

Det kommer stå til kaffegjesten,og da tar jeg fram det som er igjen fra middagen.Så kjøper vi taffelvann 2 kasser med sitron og Laim smak,Og uten smak.2kasser øl og 1 kasse brus(blanding) 6 pak øl uten alkhol 3 stk. 5flasker Astri Martin og eplesider

Rød vin 15 liter og hvit vin 12 liter

Holder det??????

Endret av Lund
Gjest Tabby
Skrevet

1 6-pk alkoholfritt bare?

Ville gått for mer alkoholfritt og mineralvann. Mange tar dette ved siden av vinen til maten også. Og spesielt om det blir varmt, for da orker mange ikke vin.

Skrevet
1 6-pk alkoholfritt bare?

Ville gått for mer alkoholfritt og mineralvann. Mange tar dette ved siden av vinen til maten også. Og spesielt om det blir varmt, for da orker mange ikke vin.

3 pakker alkolfritt øl :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...