StoreMy Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Heisann. Jeg og kjæresten går med gifteplaner og jeg har to barn fra før. En gutt som er 8 år når den store dagen kommer og han skal være brudesvenn. Men så har jeg en datter som er 18 år på dagen vår og jeg er usikker på hvilken rolle hun skal ha. Noen med peiling, erfaring og gode forslag?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 hvis hun er typen til det, kan hun være toast master... Det hadde jo vært kjempe tøft!
StoreMy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Heia. Jeg har en fantastisk god venninne som skal være forlover og kunne ikke tenke meg at noen andre enn henne skal være det.
StoreMy Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Toastmaster ja, det hadde faktisk vært kult. Hun er ei livlig og morsom jente men dessverre også beskjeden så jeg tror nok hun flipper ut helt hvis jeg spør henne om det.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Kanskje hun tør å lese et dikt e.l. i kirken (el. der dere skal vies)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå