Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straks tom for min Vichy parfymefrie deodorant og trenger en ny. Vichy er helt ok, men det finnes kanskje noe bedre der ute? Jeg har også prøvd Cosmica, likte ikke den så godt.

Har du tips om en GOD parfymefri deodorant? Jeg er ikke plaget med lukt, men jeg blir nokså svett under armene :forvirret:

Hvordan er slik krystalldeo tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ann_*
Skrevet

Jeg har null tro på krystalldeo..

Jeg bruker stop 24 fra apoteket. Den er parfymefri. Den virker VELDIG bra!

Den koster vel 90 kr eller noe slikt for en roll on. Men den er drøy i bruk og verdt pengene.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Matis sin roll-on.

Skrevet

Liker veldig godt Palmolive:) Det er veldig bra. Nå har jeg omvendt problem fra deg da men du lukter friskt og rent hele dagen med denne..

Men fikk anbefalt den av en venninne som har samme problem som deg, og hun sa også at det er den beste hun har testa, så den funker tydeligvis på det meste:)

Skrevet

Yerka<3

Liker veldig godt Palmolive:) Det er veldig bra. Nå har jeg omvendt problem fra deg da men du lukter friskt og rent hele dagen med denne..

Men fikk anbefalt den av en venninne som har samme problem som deg, og hun sa også at det er den beste hun har testa, så den funker tydeligvis på det meste:)

Tåler neste alt jeg, ikke sensitiv, aldri hatt noen problemer med noen deodoranter, bortsett fra Palmolive sin.. Ble rød og den klødde mye. Har prøvd mange ting og den er den eneste jeg har ragert på..

Syntes forresten ikke at Stop24 var noe spesiel, trodde virkelig den skulle være bra etter det som stod bak på "flasken" og siden det var på apoteket.. Men folk reagerer jo forskjellig ;)

Skrevet

Jeg har testet Palmolive, krystalldeo, Stop24 og Biotherme. Palmolive funker sånn mer eller mindre, men det blir kjipe gule flekker under armene på hvite klær av den.

Krystalldeo funker for lukt, men ikke fukt.

Stop24 funker greit, men ikke helt tørt. Dessuten er jeg litt skeptisk til kjemikaliene i denne.

Biotherme sin er best til nå, men den koster en del mer enn de andre. Ikke helt tørt her heller, men den virker litt mildere og lukter godt.

Skrevet

Mange tror jeg blir mye tørrere med Yerka.. Altså, jeg har ikke brukt t-shorter på flere år uten mye omtanke, men med Yerka er det null problem!! Men om du først er skeptisk til kjemikaliene i Stopp24 er du kanskje mer skeptisk til Yerka da..

Skrevet

leter etter ny jeg og. fikk et tips om at nivea pearl hadde en mild lukt og nesten umerkbar, men noe sterkere parymert deo skal du lete lenge etter.

det eneste jeg kan bidra med, er at stopp24 er grei. eneste problemet er at den farger noe sykt av på klær, så man må tørke armene etter at man har tatt den på for å unngå dette.

følger med på denne tråden jeg:)

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg sliter også med til tider mye fukt, og palmolive fungerer veldig dårlig!

Skrevet

Jeg sverger til Clinique antiperspirant-deodorant roll-on (den i stick-form er ikke like god). Har ikke hatt behov for å prøve noe annet etter at jeg oppdaget denne. Grønn flaske, tror den koster rundt 150 på parfymerier. Jeg hamstrer når jeg er på taxfree... ;)

Gjest Vampyra
Skrevet
Jeg sverger til Clinique antiperspirant-deodorant roll-on (den i stick-form er ikke like god). Har ikke hatt behov for å prøve noe annet etter at jeg oppdaget denne. Grønn flaske, tror den koster rundt 150 på parfymerier. Jeg hamstrer når jeg er på taxfree... ;)

Hjelper denne mot mye fukt?

Skrevet
Hjelper denne mot mye fukt?

Ja, for min del er det nettopp det den har hjulpet mot, først og fremst. Men som med all annen hud- og kroppspleie kan det sikkert variere veldig fra person til person...

Skrevet (endret)

Jeg synes absolutt den til Nivea er best, til og med bedre enn Biotherm sin. Men det er den vanlige deo til Nivea som er best og ikke den nye pearl for den var ikke noe bra. Luktet veldig sterkt.

Nivea kom også best i test på KG.

Den koster bare ca. 20 kroner også så den er verdt og prøve ut.

Endret av prinsessa
Skrevet

Til deg og de andre som anbefaler denne fra Clinique, den er uparfymert?

Palmolive, Nivea etc er sikkert gode...men jeg takler ikke parfymerte deodoranter. Jeg bruker uansett parfyme.

Skrevet

Er veldig fornøyd med vichy sin jeg. Bruker den med parfyme selv da. Så noe annet tips kan ikke jeg komme med

Skrevet
Til deg og de andre som anbefaler denne fra Clinique, den er uparfymert?

Den er uparfymert, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...