Gjest DyneTryne Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Da har vi lært å ikke snu ryggen til veska i to sekunder ute på byen mer. Veska forsvant, men fant den inne på doen en halvtime etterpå så klart med manglende penger i lommeboka, busskort, to mp3spillere, røyk, og ja tilogmed tampongene mine. De andre er ikke noe å gjøre noe med, men jeg lurte på om jeg bare kan vise kvitteringen på bussen, som varer til 10 juli? Kvittering er jo kvittering, og det er vel nettopp dette jeg har den til? Eller? Avogtil kan folk være så utrolig hyggelige.
Gjest Silmarill Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Dette er så utrolig kjedelig! Jeg har ihvertfall lært at jeg skal ha minst mulig av verdisaker i veska om jeg går på byen. Er dette et personlig busskort med bilde osv. eller er det bare et sånn "stemplings busskort"? Her i Oslo så er det bare å gå på Trafikanten med kviteringen dersom det er et personlig busskort!
Gjest DyneTryne Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 var bare månedeskort, uten bilde.. de der gule for vest-agder.. Jeg blir bare så irritert! vet jeg burde passet på bedre selv, men at enkelte folk har så mye til felles med skjærene.. ser jeg noen som har mine ting og ikke skjuler de nok i nærmeste framtid, kommer jeg til å fly på dem. Det sureste var jo mp3spillerene, jeg er helt avhengig av musikk og begynte å stortute
Gjest Silmarill Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Du kan jo forklare for dem du kjøpte dette kortet av, med kvitteringen i hånda, hva som har skjedd! Du får ikke noe værre svar enn "nei, beklager" eller du er heldig. Noe dritt med folk som stjeler andres saker (herlighet, selv tampongene var borte???) Skjønner du er drit sint og forbannet! Om du ser noen med tinga dine....klin snørr på dem
Gjest DyneTryne Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 jo men vet ikke om rutebilen er oppe, og jeg er hos en kompis som betalte taxi for meg hit så vi skulle ordne det i dag.. om jeg ser dem kommer mye verre ting til å skje enn litt snørrklining. de skal ikke slippe una med dette så lett, for nå er jeg fly forbanna, får bare prøve å glede meg over fredagen heller, og drite i gårsdagen..
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Gi dem skikkelig gammaldags juling :blaaveis: :slåss: Håper du får ihjen sakene dine, så du kan fortsette å
Gjest DyneTryne Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Tror ikke jeg ser dem igjen, men takk for smileyorgien. :-P
Brunhilde Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 De kan sperre det stjålne kortet, nummeret står på kvitteringen.
Gjest DyneTryne Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Som bussjåføren tok fra meg i går for å hindre svindel og misbruk fra min side!
Gjest Pax Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Som bussjåføren tok fra meg i går for å hindre svindel og misbruk fra min side! Han kan vel ikke bare ta noe som er ditt? Det var jo din kvittering!
Gjest DyneTryne Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Jo men jeg fortalte han at jeg fikk bruke det fra vågsbygda (rett utafor byen) og ned til sentrum. "Nei det skal du ikke!" sier han, og tar det rett ut av hendene mine. Fy søren for noe svindel. Dette visste jeg ikke gikk engang, før brunhilde sa det, dette med kortnummer, ellers hadde jeg så klart protestert!
Gjest lillebøll Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Tuller du? Jeg hadde dratt ned på rutebilkontoret og fortelt dem hvem som kunne ta kvitteringen min uten å spørre pent. Jeg hadde seriøst eksplodert!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Skriv en klage på denne bussjåføren.Du husker sikkert kl.slettet og ruten så da finner dem jo ut av hvem han er. Han gjorde en grov feil.
Gjest Silmarill Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 HVA i alle dager Sånt kan han da ikke gjøre? Gjør som Lillebøll skriver DT, prøv få igjen den kvitteringen med engang. Lykke til
Gjest DyneTryne Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Skal prøve på det, men jeg har ikke håpet oppe. Skal kjøpe nytt kort i dag uansett, men surt siden mitt gikk ut 10 juli..
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Skal prøve på det, men jeg har ikke håpet oppe. Skal kjøpe nytt kort i dag uansett, men surt siden mitt gikk ut 10 juli.. Hvis det er snakk om Fleksikort, så kan de utstedet et midlertidlig kort til deg som virker helt til det opprinnelige kortet går ut. Jeg har vært gjennom akkurat det samme med sønnen min og det var ingen problemer med midlertidig kort.
liv Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 btw. Har du reiseforsikring? Da kan du få dekket alle utgiftene for tyverier så fort du er utenfor døren. Europeiske har ingen egenandel på beløp under 3000. (tror jeg det var).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå