Gjest Alou Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Ja, hvilken shampo og balsam(evt. også hårkur) bruker du, og hvordan er håret ditt? ...Er ute etter tips! :-D Endret 24. juni 2007 av Alou
Parfumfreek Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Akkurat nå har jeg Redken All Soft i shampo og balsam. Men jeg liker egentlig å ha to forskjellige å veksle på med. Tenkte jeg skulle skaffe meg en med "styrkende" virkning også. Håret mitt er glatt og ganske normalt tror jeg. Jeg irriterer meg over småhår som blir brusete på toppen, og All Soft virker gunstig i så måte. Håret blir blankt, mykt og glatt av All Soft. Noen ganger blir håret mitt dødt og tungt (litt hormonelt), da kan det være greit å bytte på med en styrkende shampo
Gjest Gjest_Ann_* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Toni&Guy moisture eller hva de heter. De som passer godt når man trenger fukt, som krøller. Jeg har langt(om jeg strekker krøllene når de meg til baken) og tykt hår med krøller. Heldigvis tungt så det ikke står rett ut Toni & Guy er jeg veldig fornøyd med. Men ikke styling produktene, der bruker jeg Redken.
Gjest Blanca Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg veksler mellom Redken All Soft og Matrix Biolage Hydrating Shampoo. Bruker Matrix Biolage Smoothing Conditioner. Tar en hårkur når jeg husker på det og bruker da Joico k-pac (proteiner) eller Redken All Soft Heavy Cream (fukt). Bruker også Redken All Soft Soft Ends Leave-in i tuppene etter vask. Bruker også en renseshampo fra Redken nå og da. Håret mitt er langt, farget og slett. Ikke særlig slitt, men litt tørt i tuppene.
Gjest Tabby Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Bruker Define jeg, både i shampo, balsam og hårkur.
Tabris Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg kjøper på The Body Shop siden de fokuserer på rettferdig handel og ikke tester på dyr. Nøyaktig hvilken avhenger av om jeg har behandlet hår eller ikke.
Amanlis Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg bruker KMS addvolume shampoo. Jeg har veldig tynt hår, men med den shampooen ser håret mitt tykkere ut.
Arkana Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har fint hår som trenger litt volum og bruker Volume Extreme fra L'Oreal Professionnel. De har ikke balsam i den serien, så jeg har enda ikke funnet en jeg er helt fornøyd med. Akkurat nå bruker jeg Define balsam for fint hår. Bruker aldri hårkur, det har jeg ikke bruk for.
Gjest Veronica Mars Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Jeg bruker både shampo, balsam og hårkur fra Tigi S-factor. Er kjempefornøyd med de. Jeg har langt, veldig tykt hår som egentlig er mørk blondt, men er stripet litt lysere. Det blir fort tørt og slitt, og må derfor ha mye fuktighet, men det må heller ikke bli for tungt.
Gjest Bodillen Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har ikke så tykt hår som jeg skulle ønske, så jeg har begynt å bruke Define Hairthickening shampoo&balsam. Synes det hjelper veldig, jeg!
kollektivet Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Daily conditioner og daily shampoo fra clinique, håret mitt har aldri vært finere.
MadamMim Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 bruker redken balsam, og loreal shine shampoo som fjerne gulskjær i blondt hår. : ) kjempefornøyd med de!!
Gjest FrøkenDetaljfiksert Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 Jeg rotet rundt i mange år før jeg fant Kèrastase. Du kan kjøpe det hos frisøren din. Jeg har farget hår, og derfor bruker jeg Bain Mirroir 1 -serien, men de har flere serier, for forskjellige hårtyper. Håret mitt har aldri vært så bra som etter at jeg begynte å bruke Kèrastase; blankt, glatt og ser sunt ut. Forøvrig lønner det seg alltid å bruke hårprodukter fra frisøren, og det blir ikke så særlig dyrere heller, siden de er mye, mye drøyere enn de fra butikken. Hårproduktene fra butikken gjør mer skade enn gagn, de inneholder for det meste 3 ting: silikon, saltvann og grønnsåpe. Spesielt hvis du har farget hår, burde du bruke frisørprodukter. Man kan nytte høvet ved en hårklipp til å spørre om hva man burde bruke, noen frisørsalonger kan også tilby å ta en hårprøve av deg, for å finne den optimale shampoen og balsamen. Uansett, bare be frisørene om å kikke på håret ditt når du spør om hva du skal kjøpe, selvom du ikke skal klippe deg - de kommer til å gjøre det fordi de vil selge greiene sine..
Elbereth Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Bruker Curls Rock fra Tigi til mine blonde, halvlange krøller. Innimellom bruker jeg Fructis oil hårmaske for ekstra fukt.
Gjest care Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Jeg kjøper på The Body Shop siden de fokuserer på rettferdig handel og ikke tester på dyr. Nøyaktig hvilken avhenger av om jeg har behandlet hår eller ikke. Jeg også. Jeg vil anbefale honningshampooen og balsamen. De er kjempegode og håret blir utrolig fint. Det er lenge siden jeg har hatt så tykt og blankt hår som nå.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Jeg bruker for tiden All soft Redken og Matrix Biolage.
Kraistin Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Noen som har prøvd sjampo/balsam fra Gliss for farget hår?
Gjest Tabby Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Jeg prøvde Gliss, syntes jeg fikk veldig god effekt de to/tre første gangene jeg brukte den, men etter det synes jeg håret ble tørt. Sluttet raskt å bruke den da...
venus* Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Jeg også. Jeg vil anbefale honningshampooen og balsamen. De er kjempegode og håret blir utrolig fint. Det er lenge siden jeg har hatt så tykt og blankt hår som nå. Hva slags hårtype har du? Lukter den godt? Skulle tro det Jeg har brukt frisørshampoer i mange år, men byttet tilfeldigvis til Brilliant Brunette for snart 2 år siden, og har oppdaget at håret mitt ikke merker NOE forskjell på dyrt og billig..
Gjest care Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Hva slags hårtype har du? Lukter den godt? Skulle tro det Jeg har brukt frisørshampoer i mange år, men byttet tilfeldigvis til Brilliant Brunette for snart 2 år siden, og har oppdaget at håret mitt ikke merker NOE forskjell på dyrt og billig.. Den lukter nydelig. Jeg har et tykt langt hår, med stiper. Det er nå helt glatt og ser friskt ut, har ikke vært tørt siden jeg begynte å bruke det. Vanligvis bruker jeg frisørshampoo, aldri noe annet, så jeg kan trygt anbefale dette honningmerke. Det som er så kjekt, er at de har denne typen i tre forskjellige størrelser, slik at du kan kjøpe deg noen små flasker først for å se om du liker dem. Så om du ikke liker dem, så er det ikke så mye penger som har gått bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå