Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart tenkt å farge håret med denne, nyanse mørk blond 600. I bruksanvisningen står det at man ikke skal vaske håret først fordi fargen vil sette seg bedre, men er det ikke dumt å farge håret når man har hatt stylingprodukter i det? Kan det føre til misfarging? Hva pleier dere å gjøre? Vaske det først alikevel? Har aldri farget håret selv før, bare laget striper for mange år siden (og det gikk forresten ikke så bra :()

Har også hørt at det ikke er lurt å bade i klorvann med farget hår fordi man kan få grønnskjær, eller gjelder det bare blondiner? Fargen er jo ganske mørk egentlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

jeg pleier bare å farge det, men så har jeg sjeldent noe i håret også. Du kan jo å vaske håret uten å ta i ting etter på og så farge det når det er tod for å vaske det neste gang.

Skrevet
Har snart tenkt å farge håret med denne, nyanse mørk blond 600. I bruksanvisningen står det at man ikke skal vaske håret først fordi fargen vil sette seg bedre, men er det ikke dumt å farge håret når man har hatt stylingprodukter i det? Kan det føre til misfarging? Hva pleier dere å gjøre? Vaske det først alikevel? Har aldri farget håret selv før, bare laget striper for mange år siden (og det gikk forresten ikke så bra :()

Har også hørt at det ikke er lurt å bade i klorvann med farget hår fordi man kan få grønnskjær, eller gjelder det bare blondiner? Fargen er jo ganske mørk egentlig...

Vask håret om morgenen, gå med det litt utover dagen uten noen stylingprodukter i..og så farver du det..? :)

Klorvann er skadelig for alle typer hårfarver, men det spørs jo litt på hvor ofte du bader i det da..

Det går nok fint og farve det mørkt, det er lettere det enn og stripe håret selv..den mørke farven er det jo bare til og kline i hele håret og vente litt..

Skrevet

Jeg ville ha farget uten å ha vasket det. Fargen setter seg bedre jo "mindre" du har vasket håret. Jeg pleier å la det gå minst et døgn etter at jeg har dusja, at jeg farger håret. Etter at jeg har farget håret vasker jeg det ikke på to døgn. Da setter fargen seg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...