Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor holder på å vokse ut av Acta Graco cosmic xtp setet sitt, og vi må kjøpe nytt sete til henne. Var å titta litt i går, men uten å ta noe valg i farten.

Er det noen som kan anbefale et greit sete fra 15kg og oppover? Hun har passert 3 år og sitter framovervendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun sitter fremovervendt, bør hun visstnok bruke beltestol og ikke 5-punktssele.

HTS BeSafe 1-2-3 X1 er bra:

http://www.hts.no/norsk/default.htm

Sjek under der det står produkter, får ikke lagt direktelink.

Gjest Gjest
Skrevet
Lillemor holder på å vokse ut av Acta Graco cosmic xtp setet sitt, og vi må kjøpe nytt sete til henne. Var å titta litt i går, men uten å ta noe valg i farten.

Er det noen som kan anbefale et greit sete fra 15kg og oppover? Hun har passert 3 år og sitter framovervendt.

Dersom du har ISOFIX i bilen bør du kjøpe et sete som har dette. Når du skal over i den kg-klassen er de ikke dyrere enn vanlige seter. Vi kjøpte et fra Jane eller noe slikt og betalte ca 2000,- for det. Har ellers god erfaring med sete fra Recaro. De er dyre men bra.

Skrevet

Vi har Britax/Römer (samme produsent) Kid. Finnes også en variant som heter Kid Plus. Veldig fornøyd med denne, gir god sidestøtte for hodet når barnet sovner!

Skrevet

Akta Graco Rally Sport, er et bra sete som samtidig ikke tar så mye plass. Du kan sjekke katalogen på akta.se sine sider

Skrevet

Takk for svarene - nå har jeg lest tester, og vært i et par barneutstyrs forretninger og hørt hva de anbefaler.. Jeg vet ikke hva vi ender opp med enda, men jeg setter stor pris på å høre hva dere har god erfaring med altså, for en ting er selgere - noe annet er tester, men det skal fungere rent praktisk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...