Lola83 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg skjønner det ikke, men jeg svetter noe sinnsykt, ikke spes. en plass, mere over alt. I ansiktet, lårene, hele kroppen.. Dette er fryktelig plagsomt, på byen f.eks, hadde jeg ikke hatt på vannfast mascara hadde det sett ille ut..samme med resten av make upen, jeg svetter som en gris Det bare øser ut, hehe.. Er det noen spes. te man kan drikke, noe annet som hjelper? Yerka blir litt for mye og prøve på ansiktshuden tror jeg.. Asså, jeg danser jo på byen, og det er mye folk, varmt osv..og jeg drikker masse vann til daglig, men det skal ikke være mulig og svette så mye Hvis noen har noen råd så er det fint...
Gjest Husmora Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Et kjerringråd er å blande kanel i kald drikke eller yoghurt, jeg ville forsøkt med 1-2 ts. Det skal virke motsatt hvis man er kald og blander i noe varmt. Har ikke prøvd det selv, men er jo billig å prøve
Lola83 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Et kjerringråd er å blande kanel i kald drikke eller yoghurt, jeg ville forsøkt med 1-2 ts. Det skal virke motsatt hvis man er kald og blander i noe varmt. Har ikke prøvd det selv, men er jo billig å prøve Kan prøve det ja..spørs bare om det virker..
Titta Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Et kjerringråd er å blande kanel i kald drikke eller yoghurt, jeg ville forsøkt med 1-2 ts. Det skal virke motsatt hvis man er kald og blander i noe varmt. Har ikke prøvd det selv, men er jo billig å prøve Tja, er vel verd et forsøk. Jeg har samme problemet. Sminken og frisyren blir jo helt kjip bare jeg går inn på et varmt utested. Svetting under armene kan jo til en viss grad kontrollere med Yerka, men værre i ansiktet og sånn.
Lola83 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Tja, er vel verd et forsøk. Jeg har samme problemet. Sminken og frisyren blir jo helt kjip bare jeg går inn på et varmt utested. Svetting under armene kan jo til en viss grad kontrollere med Yerka, men værre i ansiktet og sånn. Ja, det er det..og når man står der med DEN lekre duden er det lite lekkert med svette som siler ut av trynet, hehe..og som bokstavelig talt renner, hehe
Gjest Husmora Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg blir svett over hele kroppen hvis jeg bare blir bittelitt nervøs, ganske slitsomt. Også reagerer jeg på de fleste deodoranter, så det er ikke så lett å finne noe som fungerer under armene heller. Kanskje jeg må prøve kanelrådet selv.
Phantasy Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Jeg svetter veldig under armene og i pannen.. Og jeg tenkte jeg skulle prøve Yerka eller aluminiumsklorid.. Dette er ikke slike midler som tetter porene helt? Har hørt at det er litt "farlig".
cocco Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Om det er "farlig" eller ikke, det skal jeg ikke uttale meg om. Men jeg bruker Stop 24 fra apoteket og jeg er meget fornøyd. Og jeg har aldri hatt noen bivirkninger i det hele tatt, og jeg har brukt denne veldig lenge.
Gjest Gjest Wilma Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg svetter veldig under armene og i pannen.. Og jeg tenkte jeg skulle prøve Yerka eller aluminiumsklorid.. Dette er ikke slike midler som tetter porene helt? Har hørt at det er litt "farlig". Det skal ganske kraftig kjemisk kost til for å få menneskekroppen til å slutte å svette. Ren manipulasjon med det systemet vårt. Skyr anti-presp og kunne ikke ramlet meg inn og påført yerka, bare det å høre hvordan folk beskriver kløe, svie, utslett ol burde vel være nok til at folk burde få opp øynene. Det er jo en grunn til at vi svetter ) og enn så ubehagelig og ubeleilig det er får man bare vaske seg og skifte klær litt oftere. God unnskyldning for ny innkjøp og garderobe rotasjon. Bruker selv Jason akkurat nå. Den hindrer meg ikke i å svette men jeg lukter litt bedre når jeg gjør det)) også er den uten alt det vanlige, parabener, div.kjemikalier og selvfølgelig ikke testet på dyr.
lillesky Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg svetter veldig under armene og i pannen.. Og jeg tenkte jeg skulle prøve Yerka eller aluminiumsklorid.. Dette er ikke slike midler som tetter porene helt? Har hørt at det er litt "farlig".Jeg har brukt aluminiumsklorid før, med godt resultat. Men nå var det mange år siden sist, og jeg glemte å lese på flaska. Husk å gjøre det. Jeg hadde nemlig barbert armhulene dagen før... Ble brannsår.
Phantasy Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Urk.. Høres ikke helt ut som en ting for meg.. Er veldig sart i huden og tåler ikke vanlige hudkremer uten å blemme opp og slikt, så tror jeg skal holde meg langt unna det der.. Får heller gå med 3 t-skjorter/topper i veska og deodorant og slikt..
Lola83 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2007 Et kjerringråd er å blande kanel i kald drikke eller yoghurt, jeg ville forsøkt med 1-2 ts. Det skal virke motsatt hvis man er kald og blander i noe varmt. Har ikke prøvd det selv, men er jo billig å prøve Er det forresten mye kalorieri kanel? Har ikke prøvd trikset enda, vil helst ikke om det er mye kalorier i kanel..
Gjest Borghild Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Tror ikke det er kalorier i kanel i det hele tatt. Hørt det øker forbrenningen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå