Gå til innhold

Ut på markedet igjen..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nylig kommet ut av et lengre samboerskap, og er nå ute på "det frie markedet" igjen.. Tanken på å ha sex med noen nye skremmer meg forsåvidt ikke så veldig, men dette med prevansjon og sånn er jo litt "nytt" igjen, da..

Tidligere var jeg veldig uforsiktig i forhold til prevansjon, og det er ikke mange ganger i mitt liv jeg har hatt sex og gutten har brukt kondom.. (Ung og dum, heldigvis har det gått bra, og jeg vet bedre nå..) Men.. nå er det sånn at jeg rett og slett føler meg så dum i forhold til hvor "lite jeg vet" i forhold til det... Det med å sette den på og sånn.. :sjenert:

Hvordan unngå pinlige situasjoner i forhold til dét? Tips anyone? (Og hvordan er det egentlig i forhold til kjønnssykdommer og sånn ved suging med / uten kondom??)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Bare plukk opp kondomen og gi det til han, burde ikke være så pinlig det, han skjønner nok at det er nødvendig. Og om du skal suge en mann kan du jo gjøre det med kondomen på, så slipper du å få herpes ellerno rundt munnen.

Gjest Gjest
Skrevet
Bare plukk opp kondomen og gi det til han, burde ikke være så pinlig det, han skjønner nok at det er nødvendig. Og om du skal suge en mann kan du jo gjøre det med kondomen på, så slipper du å få herpes ellerno rundt munnen.

Hvordan gjør man det med kondom på? Sklir den ikke av da?

Er det vanlig å suge med kondom på? :forvirret:

Gjest StockDama
Skrevet

kondomen sklir like mye av ved oralsex som ved penetreringssex...så om kondomen detter av ved oral, burde man bruke en annen type kondom siden den da også er i fare for å dette av under vanlig sex.

Skrevet

Ok, så gutta pleier å ordne det selv? Det er ikke "vanlig" at jenta "hjelper til" med å sette den på? :rodme:

Og man bør ha kondom ved suging?

Haha, snakk om å føle seg uerfaren igjen... :sjenert:

Gjest StockDama
Skrevet

hehe, man bør, ja, men man _må_ ikke, men det er for å forhindre at du kan få noe seksuelle overførbare sykdommer i munnen som igjen kan føre til relativt lite pene utslett rundt munnen =D

Og gutta klarer da sette på en kondom, håper jeg, klarer de aldeles ikke så får du hjelpe litt til davettu =D

Om du er villig til å ha sex med en kar, burde det da være så lite tabu å sette på en kondom, går så bra atte

Skrevet

Hehe, ja, han spesifikke jeg tenker på tror jeg ikke har problemer med å sette på en kondom... :ler:

Glad for tilbakemeldingene; er jammen ikke så lett når man har vært ute av gamet en stund..! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, ja, han spesifikke jeg tenker på tror jeg ikke har problemer med å sette på en kondom... :ler:

Glad for tilbakemeldingene; er jammen ikke så lett når man har vært ute av gamet en stund..! :ler:

Hadde du ikke sex i ditt samboerskap da????

Det er jo ikke noe hokus pokus, hjulet er oppfunnet fra før vet du.

Det er jo bare en ny pikk

Skrevet
Hadde du ikke sex i ditt samboerskap da????

Det er jo ikke noe hokus pokus, hjulet er oppfunnet fra før vet du.

Det er jo bare en ny pikk

Hehe, joda (ikke i en lang periode på slutten vel og merke..)... Men da holdt det liksom med pillen... ;)

Skrevet
Du får kose deg =D

Hehe... ja, jeg håper på dét... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...