Gå til innhold

Sentimental etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opplever en gang iblant, etter at jeg og kjæresten min har latt det gå vilt for seg i senga, at etterpå begynner jeg å strigråte.

Det er ikke fordi noe er i veien, det bare kommer, uten at jeg hulker lungene ut eller sutrer, tårene bare renner. Og jeg ender opp med å løpe ut døra, for jeg vil ikke at kjæresten min skal tro at det er noe. For det er det virkelig ikke.

Er det noen som har opplevd lignende? :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det har jeg faktisk.. Flere ganger :) I mitt tilfelle tror jeg det har vært pga en "intens lykkefølelse".. At jeg liksom har det så bra at kroppen må "slippe ut litt".. :)

Skrevet

Jeg begynte å stortute etter at vi endelig fikk til at jeg sprutet...Det var helt merkelig og deilig på engang....har ikke opplevd det siden...

Skrevet
Ja, det har jeg faktisk.. Flere ganger :) I mitt tilfelle tror jeg det har vært pga en "intens lykkefølelse".. At jeg liksom har det så bra at kroppen må "slippe ut litt".. :)

Kanskje det er det det er :)

Det er bare sånn press inni meg som eksploderer.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er bare sånn press inni meg som eksploderer.

Ja, akkurat det samme for meg..! Så hvis det skjer igjen, bare la det skje, og forklar det for typen.. Han blir sikkert bare rørt :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, akkurat det samme for meg..! Så hvis det skjer igjen, bare la det skje, og forklar det for typen.. Han blir sikkert bare rørt :)

Jeg ble livredd når det skjedde, lurte virkelig på om jeg hadde gjort noe galt :overrasket:

Skrevet

Jeg har kjent at tårene helt plutselig har begynt å trille mens vi har hatt sex.. Fordi det var så sinnsykt godt akkurat da, men var ikke fordi jeg nærmet meg orgasme heller. Syns det var merkelig.. Typen ble litt overrasket og trodde jeg hadde vondt. Måtte forklare at det bare var godt og at han måtte fortsette..

Har bare skjedd denne ene gangen, men det skjer vel kanskje igjen..

Skrevet

Jeg måtte nesten fortelle han hva som hadde hendt, at han ikke hadde gjort noe galt, men at det bare var.. alt akkurat da var så.. forsterket på en måte. Han syns det var vanvittig søtt og at det ikke var noe å skjule

:rødme:

• 2 uker senere...
Gjest White Orchid
Skrevet

Jeg kjenner meg også veldig igjen her:) Det er som en sa her, en intens lykkefølelse:) :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Er ikke noe å skamme seg over hvertfall :) Første gangen det skjedde meg lurte jeg virkelig, men visste hvertfall at det ikke var fordi han gjorde noe galt! Derimot hadde jeg det virkelig godt, og det fortalte jeg mannen min. Det har heller ikke blitt med den ene gangen. Det skjer meg ganske ofte, og det er som oftest når orgasmene er veldig sterke, og som nevnt her tidligere, når en føler enorm lykkefølelse! Deilig ikke sant?? :-D

Så; nyt det!! Er sikker på at partneren din vil gjøre det samme når han vet hvorfor :hjerter:

Gjest Browniiez
Skrevet

Nhååh.. Så utrolig søtt.. Jeg vil også ha en sånn lykkefølelse :rødme:

Tårene har trillet en gang under sex, men det var fordi jeg visste innerst inne at han egentlig ikke var noe glad i meg, og at han aldri kom til å bli kjæresten min. Men jeg lot han holde på likevel. Heldigvis et endt kapittel. ;)

Gjest Pepper
Skrevet

Tror ikke det er så uvanlig at kvinner gråter etter orgasme, det er tross alt en stor utladning.

Sure beats laughing :ler:

• 4 uker senere...
Skrevet

Det skjer med meg noen ganger... og det er også i forbindelse med sterke orgasmer / lykkefølelse. :) Det var litt rart første gangen, men så undersøkte jeg litt om temaet og han funnet ut at det finnes kvinner som kan egentlig besvime ved orgasme... så det er ikke så ille som jeg trodde ;)

Skrevet

åj :) det visste jeg faktisk ikke.

Skrevet

har vert flere med samme opplevelden her også ;)

Her er link og flere svar.. som forøvrig samsvarer med svarene på denne tråden. Trykk her ;)

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Jeg gråter alltid etter en sterk orgasme. Mannen min synes det bare er skjønt.

Skrevet

Jeg opplever også det her. Det skjer etter jeg og min kjære har hatt sex lenge og intenst. ^^ Det er som mange andre har sagt. En enorm lykkefølelse. Føler meg litt rørt. og heldig. Jeg bare gir kjæresten min en god klem når det skjer og forteller ham hvor glad jeg er i ham og for at jeg har ham =)

• 2 uker senere...
Skrevet

ååå jeg trodde det bare var meg :rødme:

og det har og vært når jeg har virkelig følt meg lykkelig og jeg kan se på han og jeg har lyst å grine! Har ikke gjort det enda da fordi jeg følte meg skikkelig teit :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...