Gjest annonym........ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Er blitt sammen med en mann som snart går inn i den fjerde måneden som singel. Han sier att han ikke har følelser for x,en men må ta hennsyn til henne for hun har tatt bruddet så tungt. Hun vet att vi snakker mye sammen men bennekter att det er noe mellom oss når hun spørr Så vårt forhold er ikke offentlig vi holder det hemmelig og møtes i smug. Han går på kaffi besøk til henne. Ligger og svarer på sms mld fra henne fordi om jeg ligger ved siden av ham, er i det hele tatt være veldig aktiv med tlf, når hun mld for ikke å såre henne. I kveld ville han ikke være sammen med meg men har reist på tur med sin "fru" barna og en masse svigerfamilie. Begynner å føle meg litt "blond" her. . Er dette en mann som er verdt og vennte på? Kommer han noen gang til å få avstand nokk til sin x så vi kan fremstå som et par? Eller fungerer jeg egentlig bare som trøst? Hvor lenge kan en egentlig gå og "vennte"? Det gjør jo noe med meg og mine følelser for mannen.....?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 I mine øyne er ikke dette et kjæresteforhold. Jeg hadde ikke holdt ut med en sånn mann, men det er meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Er du sikker på at det er slutt mellom dem?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Høres ikke ut som han vet hva han vil, og holder dere begge på gress.
rangi Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jeg må bare si at jeg ikke hadde akseptert en slik oppførsel Er det slutt, så er det slutt. Selv om han unnskylder det med at brudde var tungt, så blir det vel bare værre om han holder på slik han gjør. Da tror hun vel at det fortsatt er noe mellom dem. Nei, var jeg deg ville jeg stilt et ultimatum til han, enten så velger han deg eller så velger han henne. Syns det er barnslig og umodent gjort av han, for ikke å si sjofelt, å holder dere begge på gress slik han tydeligvis gjør..
Gjest annonym........ Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg må bare si at jeg ikke hadde akseptert en slik oppførsel Er det slutt, så er det slutt. Selv om han unnskylder det med at brudde var tungt, så blir det vel bare værre om han holder på slik han gjør. Da tror hun vel at det fortsatt er noe mellom dem. Nei, var jeg deg ville jeg stilt et ultimatum til han, enten så velger han deg eller så velger han henne. Syns det er barnslig og umodent gjort av han, for ikke å si sjofelt, å holder dere begge på gress slik han tydeligvis gjør..
Gjest annonym........ Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Hun ble dummpet Han er redd for å kjøre henne lengre "ned" men mine tannker om dette er att dette kommer til å ta veldig lang tid....? Når han ikke klarer å kutte.......og stadig skal gå etter hennes "pipe" for ikke å såre henne Vil ikke lage "bråk" det er valg han selv må ta men det skaper jo avstand mellom oss (for meg)
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Hun ble dummpet Han er redd for å kjøre henne lengre "ned" men mine tannker om dette er att dette kommer til å ta veldig lang tid....? Når han ikke klarer å kutte.......og stadig skal gå etter hennes "pipe" for ikke å såre henne Vil ikke lage "bråk" det er valg han selv må ta men det skaper jo avstand mellom oss (for meg) Om han har barn så kan nok dette vare en god stund. Jeg og mannen har nettopp gått fra hverandre og han har sagt klart ifra at det er jeg som kommer først før evt. nye kjærester...Jeg regner med at dette vil endre seg med tiden, men du bør jo prate med han om det.
Gjest annonym........ Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Det "festlige" her er att han spørr meg "om lov" Selvfølgelig får han lov:) de avgjørelsene må han ta selv. men sitter igjenn med tannker.....og spsmål
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Det "festlige" her er att han spørr meg "om lov" Selvfølgelig får han lov:) de avgjørelsene må han ta selv. men sitter igjenn med tannker.....og spsmål Ta en prat med han om disse tankene og spørsmålene da. Noen menn er helt merkelige i forhold til moren til barna sine, slik som min eks. Jeg prøver å si til han at du kommer aldri til å få deg en ordentlig kjæreste om du skal ta så mye hensyn til meg...men det går ikke inn. Kanskje det er det samme med din mann og at det går inn om du tar det opp med han. Det er jo ikke snakk om at han skal drite fullstendig i henne, men jeg tror ikke det er bra for henne om han skal lyde hennes minste vink heller.. Da kommer hun aldri over han.
Gjest =tentacle= Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Han sier att han ikke har følelser for x,en men må ta hennsyn til henne for hun har tatt bruddet så tungt. Hun vet att vi snakker mye sammen men bennekter att det er noe mellom oss når hun spørr Synes han skal slutte å lyve for henne, og gi henne informasjon om at virkeligheten nå er annerledes enn rett etter bruddet. Å stille opp litt og gjøre overgangen lettere for henne er greit når de har felles barn, men hun bør få vite realitetene. Å ikke vite at han har en annen kan holde henne i forsoningsfantasier lenge, og hindre henne i å tilpasse seg den nye situasjonen raskere.
Gjest Alou Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Han har ikke vært singel lenge og jeg kan fotstå at det er vanskelig å komme over kone og barn så fort. Jeg synes du bør han en viss forståelse for det han gjør, men hadde jeg vært deg ville jeg ventet med å ha et forhold. Jeg ville bare blitt irritert og ville ikke likt det han gjør. Men det vil sikkert endre seg etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå