Gjest david Skrevet 21. januar 2011 #21 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er veldig intressert i å vite hva dere gutter tenner (virkelig tenner) på? Hva gjør dere gale...slik at dere MÅ bare ha oss jenter.... Hvor og hvordan liker dere å bli tatt på? tights med trang overdel som går midt på rumpa, slik at vi også får et lite glimt av trekanten foran.. jenter flest har veldig pene ben og spesielt lårene er utrolig deilige på jenter, i tillegg blir rumpa finere i tights enn dongery.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2011 #22 Skrevet 21. januar 2011 Jeg tenner på damer som er feminine fremfor maskuline, som lager frokost til meg hver morgen før jeg skal på jobb, som rydder og vasker i huset mens jeg er på jobb, som prioriterer å gjøre kvinnelige syssler fremfor å oppføre seg som om hun var en mann. En kvinne som er opptatt av å lytte til hvordan jeg har hatt det når jeg kommer hjem fra jobb. En kvinne som har maten klar til meg hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. En kvinne som vet at hun er kvinne og jeg er mannen i huset. Det er sexy det!
Gjest mann Skrevet 21. januar 2011 #23 Skrevet 21. januar 2011 Er det noen som tror dette er fasit? jeg skrev da vitterlig "min personlige mening". Takk for understreknigen av at det ikke er en fasit derosm dette trengs her på KG sitt forum. Det var ikke kritisk til deg- det var som orientering til tungnemme damer som leser det som står på KG og tror at det som står i ett innlegg er "sannheten" som alle menn liker. Kunne sagt det samme som kommentar om andre innleg oxo- inkludert mitt eget. Tror faktisk nemlig det trengs sånn understreking her på KG...
Gjest Riesenschnauzer Skrevet 21. januar 2011 #24 Skrevet 21. januar 2011 Når jeg må strekke meg fremover for å lukte, da er jeg på tuppa.. en kombinasjon av parfymen og noe annet, noe underliggende, noe...
LadyM Skrevet 21. januar 2011 #25 Skrevet 21. januar 2011 Jeg tenner på damer som er feminine fremfor maskuline, som lager frokost til meg hver morgen før jeg skal på jobb, som rydder og vasker i huset mens jeg er på jobb, som prioriterer å gjøre kvinnelige syssler fremfor å oppføre seg som om hun var en mann. En kvinne som er opptatt av å lytte til hvordan jeg har hatt det når jeg kommer hjem fra jobb. En kvinne som har maten klar til meg hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. En kvinne som vet at hun er kvinne og jeg er mannen i huset. Det er sexy det! Hvor gammel er du? Tror du har lest artikkelen om Husmoridealet fra 50-tallet...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2011 #26 Skrevet 21. januar 2011 Hvor gammel er du? Tror du har lest artikkelen om Husmoridealet fra 50-tallet... I midten av 20-årene. Og nei, jeg har ikke lest noen artikkel om "husmordidealet". Jeg ønsker meg bare en kvinne som er en kvinne, ikke en kvinne som legger seg etter feminismen og prøver å være en mann og vil at menn skal være til for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå