Gå til innhold

Hva tenner dere gutter på?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er veldig intressert i å vite hva dere gutter tenner (virkelig tenner) på? Hva gjør dere gale...slik at dere MÅ bare ha oss jenter....

Hvor og hvordan liker dere å bli tatt på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Noe som tenner meg voldsomt er at dama mi går uten truse når hun har på skjørt eller kjole. Tanken på at det er bare å sette henne på fanget er såååå opphissende.

Ellers tenner jeg vedlig når jeg ser jenter som står med rompa i været. I trang bukse og man kan se anntydningen til tanga'n.

Da får jeg lyst til å bare løpe bort og rive av klærne og ta henne hardt og brutalt bakfra!

Noe av det beste jeg vet er å bli vekket av at dama mi suger meg. Det er bare drit digg.

Gutt- 27.

• Liker 1
  • 8 år senere...
Gjest Morrabrødet
Skrevet

Hvis ei jente på en laidback måte viser veldig mye av seg selv. Feks hjemme og slapper av i ei tight joggebukse som viser tydelig rumpa og fitta, kombinert med en trang topp som viser stive brystvorter og litt hvalpefett rundt midja............dra meg i brødet for noe sinnsykt deilig!!mmmmmmmmmmm må ha det! :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Skrevet

Jeg tenner voldsomt på kvinnebryster.. større jo bedre faktisk.. bryster som duver, bryster som klemmes imot hverandre.. en kvinne som bøyer seg fororver så jeg ser ned i kløften hennes... da er jeg fortapt.. helt og holdent. det er ikke noe mer kvinnelig i hele verden en akkurat det..

Gjest Hankjønn
Skrevet

Nå går jeg ut i fra at det handler om hverdagen, hva vi gutter tenner på som vi ser til vanlig.

Det jeg synes er best er egnetlig når jenter kler seg slik at de avslører former eller hud slik at fantasien tennes, men samtidig skjuler såpass at fantasien må jobbe litt og at jentene ikke virker promiskuøse.

Et "dypt" smil kan være ganske tennnde forresten^^

Som nevnt over er tights et utrolig flott plagg (om en har kropp til det) som viser formene og ev. truse/tanga under, men fantasien må forestilel seg hvordan det ser ut uten tight'sen.

Trange jeans er og fint, viser jo mindre, men er uansett nice om alt sitter der det skal!

Bryster er jo og en klar win, men varierer. Dyp kløft trekker jo oppmerkomsheten, litt spenning om man "uheldigvis" får sett for mye av brystene, men blir som oftest i overkant. Bedre med en mindre kløft og en topp som viser formen på brystene og at det er noe der vi ikke får se^^

Men det viktigste er helheten. Pupper og rumper kan variere så mye, lår og mager og, men så lenge alt til sammen ser greit/bra ut. Og ansiktet må være greit. Kjenner en jente litt perifert, hun har flott kropp men ansiktet ser ut helt forskjøvet ut, så kunne aldri tenkt å kose med henne ><

Skrevet

Mest av alt tenner jeg på DET blikket. Som når hun er avsindig tent på meg. Når hun får det blikket der all tvil om hva hun ønsker er skyllet bort. Når hun sender meg det blikket som sørger for sommerfuglene i magen, og pirring i hele kroppen. Det blikket som sørger for at jeg ubevisst holder pusten. Når hun så holder det blikket mens hun går mot meg sakte og lett vrikkende, samtidig som hun sakte kler av seg, er jeg solgt.

Skrevet

Jeg tenner på at jenta har på seg en lyseblå, trang jeans. Ikke så trangt at hun får "cameltoe", da er det bare vulgært, men en som sitter godt. Da blir det trangt og hardt hos meg. :rødme:

Skrevet

Blikk

Skrevet

dette var interessant å lese :)

Skrevet

Hva foretrekker dere da? En flat mage, eller en mage med litt valpefett? Stor eller liten rumpe? Og når det gjelder bryster, liker dere store eller små? Og hva er små bryster egentlig? A-cup?

Skrevet

Jeg er veldig intressert i å vite hva dere gutter tenner (virkelig tenner) på? Hva gjør dere gale...slik at dere MÅ bare ha oss jenter....

Hvor og hvordan liker dere å bli tatt på?

En veltrent rumpe, middels store pupper en slank eller normal kroppsbygging.Smil og flørtende blikk. Små myke og velpleide hender. God lukt og gjerne at hun er litt liten og søt.

Liker veldig godt at jentene stryker på hendene mine i starten og tar det videre derfra bryst leppe mot leppe rompe lår og hvisking i øret på en ertende måte kan også være ganske deilig. Liker at jentene tør og vil tafse og kline med litt passion.

Langt mykt hår ringer i ørene kan være ganske nice, men ellers ingen kroppskunst.+ mye mer.

Gjest Hankjønn
Skrevet
Hva foretrekker dere da? En flat mage, eller en mage med litt valpefett? Stor eller liten rumpe? Og når det gjelder bryster, liker dere store eller små? Og hva er små bryster egentlig? A-cup?

Mine personlige svar på spørsmålene, kun mine meninger:

En flat mage, eller en mage med litt valpefett?

- Foretrekker vel en relativt flat mage, men en liten bul under navlen er det beste synes jeg. Sunnhetstegn med et pitte lite lager fett.

Stor eller liten rumpe?

- Av de to foretrekker ejg liten, men av alle størrelser foretrekker jeg middels. Men det viktigste er at den er fast i formen, litt muskler i, ikke bare fett.

Og når det gjelder bryster, liker dere store eller små?

- Jeg er generelt solgt når det kommer til pupper, så så lenge de har en fin fomr er størrelsen uviktig. A-cup som er fin og rund er mye bedre enn C-cup som er spisse og "sklir" ut mot siden. Men å ha nesen mellom et par C-pupper er nice :rødme:

Og hva er små bryster egentlig? A-cup?

- A-cup vil vle jeg definere som små pupper ja, men som sagt i posten over interesserer jeg meg ikke så mye for størrelsen. Kjæresten har D-cup og det elsker jeg, men synes en venninnens bryster som er A- eller B-cup er flotte de og (don't bring flamethrowers because I look at girls tits, I'm a male goddamnit).

Gjest Joar 77
Skrevet

Tenner meg enormt med damer som har trener og tar vare på kroppen sin. Når de da står i bare BH og truse blir man helt ør og kåt av bare synet... synd de fleste er overvektig..

Skrevet

- slanke og veltrente jenter (under 18) med liten fast rumpe og små pupper

- kraftige og maskuline menn (over 30) med litt kjøtt på kroppen

Skrevet

Noe av det beste jeg vet er å bli vekket av at dama mi suger meg. Det er bare drit digg.

Gutt- 27.

Når man våkner må man jo somregel på do- så da er det generellt ikke et bra tipps å byne å suge en gutt før han har våkna liksom. Ville bare si det...

Cluet for meg er å se at en dame faktik er intressert. Når hun ikke bare sier "Jaaveel..." sånn motvillig for å vise seg hyggelig og ikke miste gutten. Men at hun i stedenfor faktisk er kåt og faktisk velger deg foran andre. Det er turn on.

Når hun i tillleg tar litt initiativ er det lett å bli med å leke :sengekos:

Flere som har sagt blikket- som jeg er enig i.Og å ta på noens hender eller arm.

Å like å bli berørt på kroppen kommer seinere. Vi er litt raskere på avtrekkern enn jenter- som trenger laang tid til oppvarming ofte.Så hvisst hun skal byne med berøring på kroppen bør man alt være aleine med jenta og vite om at det er i boks.Hvisst ikke kan det nemlig bli litt furstrerende med en jente som klenger og kladder på deg -men som det ganske sikkert ikke vil bli noe mer med..Da tenker jeg bare: Vennligst get away !

Hva som er turn on i klesveien har somregel jenter full peiling på fra før. Det er dere ekspert på sånn at det kan irritere på seg småstein- så jeg tror ikke dere trenger norn råd om akkerat det :gjeiper:

Skrevet

Mine personlige svar på spørsmålene, kun mine meninger:

En flat mage, eller en mage med litt valpefett?

- Foretrekker vel en relativt flat mage, men en liten bul under navlen er det beste synes jeg. Sunnhetstegn med et pitte lite lager fett.

Stor eller liten rumpe?

- Av de to foretrekker ejg liten, men av alle størrelser foretrekker jeg middels. Men det viktigste er at den er fast i formen, litt muskler i, ikke bare fett.

Og når det gjelder bryster, liker dere store eller små?

- Jeg er generelt solgt når det kommer til pupper, så så lenge de har en fin fomr er størrelsen uviktig. A-cup som er fin og rund er mye bedre enn C-cup som er spisse og "sklir" ut mot siden. Men å ha nesen mellom et par C-pupper er nice :rødme:

Og hva er små bryster egentlig? A-cup?

- A-cup vil vle jeg definere som små pupper ja, men som sagt i posten over interesserer jeg meg ikke så mye for størrelsen. Kjæresten har D-cup og det elsker jeg, men synes en venninnens bryster som er A- eller B-cup er flotte de og (don't bring flamethrowers because I look at girls tits, I'm a male goddamnit).

Men det betyr dessverre ikke at nå kan alle damer på KG forandre kroppen sin til dette og bli likt av alle menn... Fordi noen menn faktisk liker helt andre ting. Bare til orientering for tungnemme damer som pugget dette innlegget side de trodde de hadde funnet fasiten på hva menn syns er "best"...

Skrevet

Er ikke så veldig opptatt av dette. Jeg vet hva jeg liker når jeg ser helheten. Når man bare plukker ut kroppsdeler som preferanser, føler jeg man får et noe fattigere tenningsmønstre. Jeg har vært sammen med kvinner med store og små pupper, små og store rumper, lange og korte ben, og høye og lave. Ingen preferanser i så måte. Men i stor grad så har vel disse kroppsdelene passet til resten, når jeg tenker etter. Det som er viktigst er kjemien. Og personlighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir egentlig veldig tent av alt som bryter med det som er "komfortabelt". Hvis vi f.eks står for nær hverandre til at vi føler oss komfortabel, ser hverandre et par sekunder for lenge i øynene, berøringer mellom oss, med eller uten vilje. Aller mest tennende er vel en kombinasjon av dette.

Når det kommer til kroppen, så liker jeg jenter som får fram den sexy'e rompa si, eller den fine magen, eller de deilige puppene, selvfølgelig uten å se ut som ei superløs tøyte.

Nesten ikke noe som er så tennende som tanken på å tilfeldigvis bumpe borti ei fin jente, se henne dyp inn i øyene, hvor vi begge skjønner hva som forgår, og bare gå for kysset. Det har farlig bra rate på suksess, også :)

Skrevet

De to viktigste tinga er intelligens å et godt hjerte , noe som skinner igjennom i blikket hennes.

Utseende messig så må ho se nordisk ut , slank , pupper ikke så viktig , heller litt for store enn for små .

Framstår som anstendig og reflektert, men egentlig uanstendig som faan uten å være "løs" =P

Klesstilen må være "normal" ,roca funker det og. Foretrekker at skjørt/kjoler heller mer mot elegant enn "slutty" .

Sånne typisk "partyjenter" er turn off i og med at det virker som om dem har liggi med hele landsbyen , trenger ikke være tilfellet men...

Det over pluss generellt visuelle ting som feks at jeg våkner en morgen å ho ligger å sover med armene på en måte som "presser" puppene litt opp :sjenert: eller hvis jeg løfter dyna kun for å legge meg inn til ho også ser jeg den deilige rompa hennes i g-streng :enig: eller en av de personlige "trekka" hennes som alle har , feks at man får et uttrykk hvis man blir betenkt osv er ting som gjør at jeg MÅ ha ho , til syvende og sist så handler det om en helhetlig ting.

Åssen jeg liker å bli tatt på hmmm.. spørs på situasjonen men første jeg tenkte var "mykt" , men hvis ho føler for å være røff i senga så tåler jeg en del juling.

Gjest Hankjønn
Skrevet

Men det betyr dessverre ikke at nå kan alle damer på KG forandre kroppen sin til dette og bli likt av alle menn... Fordi noen menn faktisk liker helt andre ting. Bare til orientering for tungnemme damer som pugget dette innlegget side de trodde de hadde funnet fasiten på hva menn syns er "best"...

Er det noen som tror dette er fasit? jeg skrev da vitterlig "min personlige mening". Takk for understreknigen av at det ikke er en fasit derosm dette trengs her på KG sitt forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...