Gjest En røver fra Kardemommeby Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei.. Jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe brukte barnebøker. Finnes det hemmelige steder for dette? Jeg finner ikke noe særlig på finn.no, qzl.no eller zett.no. Er også interessert i DVDer. Barnet er akkurat blitt et år så foreløpig er det snakk om billedbøker, men vil også gjerne kjøpe klassiskere etc.. Hvor selges dette billigere enn i bokhandel?
Gjest *Madam Mim* Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Her. De fleste andre antikvariater har også barnebøker.
Helen Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Bruktboka her i nærheten har også brukte barnebøker, så har du en bruktbokbutikk i nærheten så prøv der.
Gjest ts Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk.. VAr på Fretex i dag.. der hadde de barnbøker til 5kr stykket, bare det at de hadde ingen bøker tiil små barn.. altså det "minste" de hadde var lettlest bøker med stor skrift... Men jeg får lete videre..
Aurela Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 På biblioteket er det gjevnlig salg av gamle bøker, vet ikke som det pleier å være barnebøker, men kanskje verdt et forsøk=)
måneperle Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Bokklubbene.no har ihvertfall et byttetorg, mulig de har vanlig salgstorg der også. :kaffe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå