Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Har man slitt hår da har du splittede tupper helt nederst i håret eller i hele håret. Håret kan også være glansløst.

Tørt hår sier seg selv.. da er det tørt, og det kan også være brusete/tykt - det har jeg :( jeg anbefaler å bruke herbal essences balsam for normalt hår - den er lysegul og inneholder aloevera og kamille. Den gir masse fuktighet og gjør håret kjempe mykt! en av de beste balsamene på markedet, det er fyldig hvis du skjønner.. og ikke tynt som vann sånn som noen balsamer.. den inneholder også hvete protein som fins i frisør produkter. Eller du kan bruke fructis oil repair shampoo og balsam - de er kjempebra!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Hva hvis man har litt splittede tupper, det ikke ser så glansfullt ut, og har endel hårstå som er ganske mye kortere enn de andre som alltid er brusete og "frizzy"? :)

Oj, det var som om jeg leste om meg! Jeg har også langt og kort...Mitt korte hår er også ekstremt tørt og brusete og det virker slitt også.. men det går aldri vekk på meg...jeg vet ikke hva man kan gjøre med det.. mitt går ikke bort. Har prøvd frisør shampo/balsam/kur og i butikk.. men det hjelper ikke.. så da bruker jeg det jeg anbefalte til deg...eller produkter som gjør håret ekstremt flatt feks. Redken smooth down... den skal redusere brus/frizzy hår :) håper jeg var til hjelp :) jeg tror ikke det passer til deg, hvis du er lik meg.. for det lange håret mitt er normalt og det korte er tykt og brusete. Men spør frisøren din hva du skal bruke av den serien.. tror det holder med en ting :) du kan sjekke her:

http://www.redken.no/_no/_no/products/rang...=F2_Smooth_Down

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

På slitt hår ser du at håret begynner å dele seg, eller det er fargeløst i tuppene og har vite prikker i tuppene. Tørt hår er bare trått og flokete=) Kjøp deg en kur hos frisøren din=) Kommer fra meg som frisør=) NB! Slitte tupper blir ikke friskere, de må klippes av, før det spiser seg oppover i lengdene.

Skrevet

Siden det er så god hjelp her, så lurer jeg på:

Hvordan får jeg håret mitt mer glansfullt? Det virker så kjedelig. Det er ikke slitt, for det har nesten akkurat blitt klippet, men er nok normalt/tørt.. Er ikke helt sikker..

Noen billige forslag? (er blond i håret:P)

Hadde vært fint med et tips:)

Skrevet

billige tips har jeg nok ikke , da jeg er frisør. men KMS silkgloss eller silk shine=) begge er reparerende og oppbyggende for håret i tillegg til at du får utrolig fin glans=)

Gjest Gjest
Skrevet

Herbal essences rainforest flowers dazzling shine :rødme: , den er lyselilla :) Du får utrolig glans av disse produktene! bedre enn sunsilk fabolus shine... jeg bruker kun balsamen jeg da... liker ikke herbal shampoer, men hver sin smak :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Neria
Skrevet

Jeg liker Define antfrizz. En liten lilla flaske. Brukes i både tørt og vått hår. Hindrer floker og får sånne småhår til å ligge pent uten at håret ser "styla" ut.

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Hvor mye koster de da?

Rundt 160kr=)

Skrevet
Her var det masse gode tips, takk! :)

Hva hvis man har endel korte hårstrå som står "rett opp" uansett hva man gjør (piggsveis) :forvirret: (resten av håret er skulderlangt) Er det noen som har råd mot dette?

Kan du ikke prøve å bruke en balsam med mye fuktighet for å få tyngde på håret ditt, eller bruk kms anti fizz eller spraye de ned med bitte litt hårspray=)

Skrevet
Har man slitt hår da har du splittede tupper helt nederst i håret eller i hele håret. Håret kan også være glansløst.

Tørt hår sier seg selv.. da er det tørt, og det kan også være brusete/tykt - det har jeg :( jeg anbefaler å bruke herbal essences balsam for normalt hår - den er lysegul og inneholder aloevera og kamille. Den gir masse fuktighet og gjør håret kjempe mykt! en av de beste balsamene på markedet, det er fyldig hvis du skjønner.. og ikke tynt som vann sånn som noen balsamer.. den inneholder også hvete protein som fins i frisør produkter. Eller du kan bruke fructis oil repair shampoo og balsam - de er kjempebra!

slike butikkshampoer er skikkelig dritt. Alt for sterke!! ingen som tenker på det....? Når man bruker så mye penger på å fikse håret sitt hos frisøren og på farge osv..så hvorfor ikke investere i skikkelig shampo og balsam som man bruker flere dager i uka?? det er jo det som teller! og det som kan redde eller skade håret ditt..

jeg sverger til iso (billig frisørmerke) og REDKENs serie hos frisøren. Nå har de foressten ta 3 og betal for 2 kampanje. de varer leeeenge!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...