HanneB Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Har sett på ny sportsvogn til lillemann bl.a Twister Noen som har erfaringer og dele om denne - positive/negative? Hvor får man kjøpt den? Er det billigere i Sverige/Danmark eller...?(Litt dyr da
Snuppelure Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har den og er veldig godt fornøyd. Stor og solid plass til barnet både når det ligger og sitter. Robust vogn uten å veie formye. Om jeg skulle si noe negativt er det at handlenettet under er vanskelig å komme til når barnet ligger. Og så må jeg nevne en kjepe fordel,og det er skivebremser som er helt fantastisk bra å ha. Hadde aldri trodd jeg kom til å bruke det så mye, men den er en aktiv del av trillingen. Jeg bestilte min fra Nederland mye å spare på det. (mva kommer i tillegg, ikke toll)
HanneB Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Snuppelure, Takk for info. Var inne og tittet på linken - var halv pris av norsk pris - Ser at de ikke har den på lager før begynnelsen av juli- hvor lang tid tok det før du fikk den? Litt skeptisk til å oppgi personnr??? Har liten erfaring i å bestille noe på nett - derfor litt skeptisk
Snuppelure Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Snuppelure, Takk for info. Var inne og tittet på linken - var halv pris av norsk pris - Ser at de ikke har den på lager før begynnelsen av juli- hvor lang tid tok det før du fikk den? Litt skeptisk til å oppgi personnr??? Har liten erfaring i å bestille noe på nett - derfor litt skeptisk Kjenner flere som har bestilt herifra og det har gått kjempe fint. Eventuelle reklamasjoner gjøres med bilde på mail og de håndterer saken raskt og prof. Da jeg bestilt var de også tomme på lager, men fra lovet levering til jeg fikk gikk det ikke mange dagene. Om du ikke vil oppgi personnummer over nett kan du ringe dem og ta det på telefon. Det er fordi tollvesnet skal ha det ved inførsel.
HanneB Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Da er vogna bestilt Håper alt går greit - fikk svar på mailen at de hadde fått bestillingen med ordrenr osv. Så da er det bare å vente :kaffe: Takk for gode tips Snuppelure
Samba Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Vi har også bestilt samme vogna fra nettstedet linket til over. Vi er fornøyde med både vogna, og nettstedet. Det tok jammen ikke lang tid før vogna ble levert på døra.
HanneB Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 Samba, fikk dere beskjed om når de kom med vognen?
Samba Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Hmmm....litt usikker, jeg tror de ringte på forhånd.
HanneB Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Nå har jeg fått bekreftelse på leveringstid (andre uke i Juli) Jeg får ikke betalt med kredittkort så jeg må betale i bank - får jeg beskjed fra de når jeg skal gjøre innbetalingen eller type faktura eller noe ??? Litt grønn på dette området
Snuppelure Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Det vet jeg ikke noe om, jeg betalte med kort. Samme her. Men send de en mail å spør
Gjest Gjest_may-britt_* Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Samme her. Men send de en mail å spør Hvor mye må man betale til tollvesenet ved importering av disse vognene da? May-Britt
kiri Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har også den vogna og er godt fornøyd så langt (babyen er 6 uker). Det jeg har lest om den som minus er at ryggen ikke kan legges helt flatt, at barnet ikke kan sitte begge veier og at handlenettet er vanskelig å komme til. Ellers har den fått veldig god kritikk.
Samba Skrevet 30. januar 2009 #14 Skrevet 30. januar 2009 :klø: Ryggen på min TFK kan da legges flatt! På vår vogn fulgte ikke noe handlenett med, ja med mindre du mener "nettet" under vognen? Det synes jeg bare er vanskelig å komme til når mini ligger flatt i vogna og sover.
Gjest Frøken Freken ii Skrevet 7. august 2009 #15 Skrevet 7. august 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å finne Joggster inne på den nederlandske siden det har blitt linka til? Mulig jeg er en dårlig leter, men finner den ikke jeg...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å finne Joggster inne på den nederlandske siden det har blitt linka til? Mulig jeg er en dårlig leter, men finner den ikke jeg... Denne tråden er fra 2007. Den har nok gått ut av sortimentet siden den gang. Husk forøvrig at vogner er utsatt for slitasje og det er veldig greit å kunne gå i en norsk butikk og klage dersom noe skulle oppstå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå