Gjest ojsann Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg må innrømme at mine nye dressbukser har blitt liggende og slenge over kontorstolen, og de er plutselig ikke så strøkne og freshe lengre. Lurer på om jeg skal kjøpe noen kleshengere og få hengt dem inn i skapet, men der er det allerede fullt. Hvor får dere plass til dressbuksene deres? Kan være greit å lagre dem slik at de verken blir krøllete eller veldig støvete. Funker det å bruke vanlige kleshengere med en stang nederst som man henger buksen over? Så på noen slike i butikken i stad, men syntes det så ut som om de ble akkurat for smale. Håper dere kan komme med noen gode tips til uerfaren dressbukseeier
Catzy Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg lagrer buksene mine på tre måter: Over vanlig kleshenger med stang Egen buksehenger (med klype) Egen bukseopphengegreie til skap fra IKEA. Alle tre måtene betyr at buksene henger slett, enten brettet eller rett ut. Da holder de seg penest. Jeg pleier å brette buksene først kant mot kant (bena mot hverandre) og så henge dem opp. Da blir de smale nok. Ellers kan du jo titte i flere butikker etter bredere kleshengere. Prøv Åhlens og Hemtex i tillegg til IKEA, hvis du har noen av disse i nærheten.
Gjest Alou Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Bretter beina sammen og henger det over stangen på kleshengeren i skapet.
Amanlis Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Bretter beina sammen og henger det over stangen på kleshengeren i skapet. Det samme gjør jeg. Da holder de seg pene om de er strøket før jeg henger dem opp også.
Gjest Pax Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Bretter beina sammen og henger det over stangen på kleshengeren i skapet. Samme her.
Gjest Frysepulver Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Noen henger over stang (draktsett med bukse og jakke). "Løse" dressbukser ligger i skuffen sin. Bruker sånt svært sjelden, så jeg klarer fint å stryke før den skal på
Aurela Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Bretter beina sammen og henger det over stangen på kleshengeren i skapet. Har bare en, men den henges opp, slik som jeg lært på arbeidsuke i klesbutikk
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Finnes sånne kleshengere for bukser hvor du kan henge en 4-5 stk på samme kleshenger. De har flere horisontale stenger under hverandre. Tar litt mindre plass i skapet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå