Gå til innhold

pynte peis med lys..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor åpen peis som jeg har tenkt til å pynte opp med lys under et selskap. (Det er på sommern men rommet er kjølig og litt mørkt).

Holder det å bruke maase telys, eller bør jeg kjøpe en haug med kubbelys og sette inn? Hva synes du?

Skrevet

Jeg ville brukt kubbelys i forskellige former istedet for te-lys.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville satt inn kubbelys, 2 forskjellige farger, (sort/grått, lysrosa/mørkerosa, Hvitt/offwhite eller andre farger du måtte ønske) Litt forskjellige høyder, høyeste bak og så nedover ut mot åpningen. Det blir kjempestilig. Du må nesten se litt an hvor stor åpning du har og hvor mye du trenger. Er ikke pent visst det er overfylt heller ;)

Skrevet (endret)

T

Endret av Kosemose
Gjest Gjest
Skrevet

Ok, da blir det kubbelys.. det er en ganske diger peis, så jeg trenger nok fler enn fem?!

Jeg så et fantisk fint eksempel på det et sted, og tenkte at jeg skulle gjøre det sånn selv.. Men husker jo ikke hvor det var, eller hvordan det så ut :(

Skal pynte til bryllup så jeg vil ikke være for gjerrig heller, selv om telys hadde vært den rimeligste løsningen.

Skrevet

Telys brenner jo fort ned, kubbelys holder lengre, så da slipper du kanskje å drive å bytte dem ut i løpet av kvelden. Kubbelys trenger ikke å være så dyre heller (IKEA?), og jeg tror og at kubbelys i litt ulike høyder og noen ulike farger blir penere enn telys. :) Lykke til i alle fall!

Skrevet

Nille har billige kubbelys som brenner lenge og uten å dryppe/flyte ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...