Gjest Jamila Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 En utenlandsk venn jobber med TV research og prøver å finne gode, kule, unge norske programledere. Hvem er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 13. mars 2003 #2 Del Skrevet 13. mars 2003 STIAN Han er kjempe god, ikke bare appelerer han til ungdom, men sønnen min på snart 6 år er kjempe fan. Og så sjarmerer han foreldre generasjone og de enda eldre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mars 2003 #3 Del Skrevet 13. mars 2003 Ingen er mer gira enn programlederen for Autofil.. (Jan Erik.. husker ikke). Utrolig engasjerende og morsom kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #4 Del Skrevet 13. mars 2003 Tenker umiddelbart på Skavland - han er min favoritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 13. mars 2003 #5 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg synes han Ole Andre, trlønderen som var med første Robinson runde er en utrolig dyktig programleder. Når han ledet Newton, gikk jeg sjelden glipp av en episode. Nå leder han Camp Molloy, har ikke sett så mye på det, men det lille jeg har sett gir et godt inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. mars 2003 #6 Del Skrevet 13. mars 2003 Jan Erik Larssen fra Autofil, og Jon Almaas fra nytt på nytt. Go'guttene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Skavlan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. mars 2003 #8 Del Skrevet 13. mars 2003 Skavlan er dyktig. Jan Erik "Autofil" er som nevnt helt utrolig gira! Jon Almaas er flink, og sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 13. mars 2003 #9 Del Skrevet 13. mars 2003 Almås, Eia, Tufte Johansen, Hærland, Nilson og Høstmælingen (de to siste i lydverket) er unge og kule. Skavland er forholdsvis ung, men temmelig satt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #10 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg tror Vidar Lønn Arnesen har kommet for å bli! Men hvor er det blitt av Per Øyvind Heradstveit i det siste? Jeg savner ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 15. mars 2003 #11 Del Skrevet 15. mars 2003 Jan Erik Larssen fra Autofil! Alltid like blid og sjarmerende han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. mars 2003 #12 Del Skrevet 15. mars 2003 Jan Erik Larssen helt klart! Han har bare verdens råeste latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2003 #13 Del Skrevet 15. mars 2003 Jan Erik Larssen helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 15. mars 2003 #14 Del Skrevet 15. mars 2003 Merker meg at alle forslag jobber i Statskanalen.Det er direkte herlig å se at de fortsatt ruler gaten,NRK! Keep up!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. mars 2003 #15 Del Skrevet 16. mars 2003 Jon Almaas. Utrolig flink. Sikker på det han gjør og flink til å takle eventuelle uventede situasjoner. Er også enig med Pearl som sier at Stian (husker ikke etternavnet) er flink. Kjempebra vesen og har full kontroll på det han gjør. En programleder for framtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 18. mars 2003 #16 Del Skrevet 18. mars 2003 Tusen takk for svar alle sammen, videresender dette til kompisen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå