Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en tendens til å stokke om på ord og bokstaver når jeg leser, og resultatet kan bli ufrivillig komisk... Jeg har ikke dysleksi, men det går bare litt fort i svingene av og til. Det eneste eksemplet jeg kan komme på akkurat nå, er tittelen på en tråd: "hvor gammel var dine foreldre da du ble født"... Jeg leste "Hvor gammel var du da foreldrene dine ble født", og spekulerte vilt på hva dette kunne være for noe... Leser dere feil av og til, og husker dere noen morsomme setninger som følge av omstokkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 23. juni 2007 #2 Del Skrevet 23. juni 2007 Eg las òg det same som du i eksempelet du nemnde over. Men noko eg misliker, er dersom eg prater om noko viktig/alvorleg, og så høyrer den andre feil, og ler og seier:" Åh, eg trudde du sa "xxxxx", eg! hahaha." I staden for å reagere / svare på det eg faktisk sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. juni 2007 #3 Del Skrevet 23. juni 2007 Eg las òg det same som du i eksempelet du nemnde over. Men noko eg misliker, er dersom eg prater om noko viktig/alvorleg, og så høyrer den andre feil, og ler og seier:" Åh, eg trudde du sa "xxxxx", eg! hahaha." I staden for å reagere / svare på det eg faktisk sa. ÅH, det kan irritere meg og. Hvis jeg har noe viktig å si, driter jeg langt i hva den andre trodde jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå